ChipTuning – zárobok po slovensky
Napísané: Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:23
Dobrý deň vážení čitatelia
Dal som si čipnúť svoje BMW 530XD 2006 december (e60 v 110 percentnom stave) u chalana v D-Racingu.
Samozrejme, že po úprave som si chcel dať zmerať výkon a krútiaci moment na brzde.
Keďže všetci moji priatelia aj známy majú dobré skúsenosti s MM Racing, rozhodol som sa ísť dať odmerať práve k nim.
Po telefonáte mi však oznámili, že brzdu majú odstavenú do marca. Neostávalo mi teda iné, ako ísť sa dať zmerať do neďaleko vzdialenej pobočky – PROFI TUNING . . .
... nabehol som do garáže..na brzdu...chalan sadol do auta...zmeral ma...
Výsledok: 233,1 koní 573 Newton metrov
Bolo mi to divné, nakoľko nemám problém nechať za sebou kamarátove BMW 535 2006 a susedove BMW 535 2005 (oboje e60), ktoré majú sériovo 270-275 koní a 580 Newton metrov. Moje auto má sériovo 233 koní a cca 500 Newton metrov.
Tak som sa spýtal, ako je to možné?? Chalan mi odpovedal vetou, ktorá znela približne takto:
„Ak máte to auto čipnuté, pravdepodobne tam niečo nie je dotiahnuté do konca“
Moja otázka: „Vy by ste mi vedeli dotiahnuť ten software do úspešného konca??“
Chalan: „Jasné za cca 300Euro sa dohodneme...nech sa páči tu je moja vizitka“
Odchádzal som z Vajnorov (PROFI Tuning) a po ceste domov som volal bez váhania chalanovi, čo mi čipoval auto (D-Racing)... a vysvetlil som mu aká nastala situácia.
Chalanisko mi s kľudom Angličana odpovedal: „Ja si za svojou robotou stojím a tá je 100 percentná a vždy dotiahnutá do konca...zajtra sa zastav“
Tak som sa zastavil. Sadli sme do auta a išli sme sa odmerať na brzdu spolu do neďalekého mesta.
Chalanisko mi nahral originál software od môjho auta, ktorý mal zálohovaný. Nabehli sme na brzdu a „odbrzdili“ sme 228.9 Koní a 510 Newton metrov-!!!ORIGINÁL!!!REÁL!!!
Minútu na to chalan nahodil čip, ktorý si zálohoval pred tým, ako nahral ORIGINÁL.
Výsledok: MERANIE PRI MAXIMÁLNEJ ZÁŤAŽI BRZDY- 270 Koní a 636 Newton metrov
Ako je možné a aké merania a ako manipulujú s brzdou v Profi Tuningu na Vajnoroch, keď mi namerali sériové kone a iba o 60+- Nm zdvihnutý točivý moment??!! Keby im naletím...zaplatím 300 E a výsledok by nebol o nič inši, ako výsledok ktorý sme namerali v nemenovanej firme. Takže celkom pekná slovenská taktika zárobku. Namerať málo, povedať, že je to zle čipnuté, vypýtať 300E a znova akože čipnúť (pritom nič nespraviť) a nakoniec odmerať naozajstné hodnoty a skutočnú robotu niekoho iného a mať zarobené...
Týmto by som sa chcel ešte raz poďakovať ochotnému nemenovanému chalanovi z D-Racingu, ktorý bez zaváhania obhájil svoju robotu a zebezpečil zákazníkovu (teda moju)spokojnosť a nemenovanej firme ktorá ma 2x po sebe bez otázok odbrzdila ...
THE END
Dal som si čipnúť svoje BMW 530XD 2006 december (e60 v 110 percentnom stave) u chalana v D-Racingu.
Samozrejme, že po úprave som si chcel dať zmerať výkon a krútiaci moment na brzde.
Keďže všetci moji priatelia aj známy majú dobré skúsenosti s MM Racing, rozhodol som sa ísť dať odmerať práve k nim.
Po telefonáte mi však oznámili, že brzdu majú odstavenú do marca. Neostávalo mi teda iné, ako ísť sa dať zmerať do neďaleko vzdialenej pobočky – PROFI TUNING . . .
... nabehol som do garáže..na brzdu...chalan sadol do auta...zmeral ma...
Výsledok: 233,1 koní 573 Newton metrov
Bolo mi to divné, nakoľko nemám problém nechať za sebou kamarátove BMW 535 2006 a susedove BMW 535 2005 (oboje e60), ktoré majú sériovo 270-275 koní a 580 Newton metrov. Moje auto má sériovo 233 koní a cca 500 Newton metrov.
Tak som sa spýtal, ako je to možné?? Chalan mi odpovedal vetou, ktorá znela približne takto:
„Ak máte to auto čipnuté, pravdepodobne tam niečo nie je dotiahnuté do konca“
Moja otázka: „Vy by ste mi vedeli dotiahnuť ten software do úspešného konca??“
Chalan: „Jasné za cca 300Euro sa dohodneme...nech sa páči tu je moja vizitka“
Odchádzal som z Vajnorov (PROFI Tuning) a po ceste domov som volal bez váhania chalanovi, čo mi čipoval auto (D-Racing)... a vysvetlil som mu aká nastala situácia.
Chalanisko mi s kľudom Angličana odpovedal: „Ja si za svojou robotou stojím a tá je 100 percentná a vždy dotiahnutá do konca...zajtra sa zastav“
Tak som sa zastavil. Sadli sme do auta a išli sme sa odmerať na brzdu spolu do neďalekého mesta.
Chalanisko mi nahral originál software od môjho auta, ktorý mal zálohovaný. Nabehli sme na brzdu a „odbrzdili“ sme 228.9 Koní a 510 Newton metrov-!!!ORIGINÁL!!!REÁL!!!
Minútu na to chalan nahodil čip, ktorý si zálohoval pred tým, ako nahral ORIGINÁL.
Výsledok: MERANIE PRI MAXIMÁLNEJ ZÁŤAŽI BRZDY- 270 Koní a 636 Newton metrov
Ako je možné a aké merania a ako manipulujú s brzdou v Profi Tuningu na Vajnoroch, keď mi namerali sériové kone a iba o 60+- Nm zdvihnutý točivý moment??!! Keby im naletím...zaplatím 300 E a výsledok by nebol o nič inši, ako výsledok ktorý sme namerali v nemenovanej firme. Takže celkom pekná slovenská taktika zárobku. Namerať málo, povedať, že je to zle čipnuté, vypýtať 300E a znova akože čipnúť (pritom nič nespraviť) a nakoniec odmerať naozajstné hodnoty a skutočnú robotu niekoho iného a mať zarobené...
Týmto by som sa chcel ešte raz poďakovať ochotnému nemenovanému chalanovi z D-Racingu, ktorý bez zaváhania obhájil svoju robotu a zebezpečil zákazníkovu (teda moju)spokojnosť a nemenovanej firme ktorá ma 2x po sebe bez otázok odbrzdila ...
THE END