Strana 1 z 2

zmazat

Napísané: Utorok, 20. Augusta 2013, 17:43
od bramborak
.

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 12:15
od dasto
pohladaj kde sa vyrabaju. jeden bude made in DE, druhy Italy. hadaj ktory sa zvlni...

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 12:38
od Dogg88
tak tak a este predpokladam ze jeden je svetlejsi a druhy tmavsi

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 15:31
od bramborak
dufam ze sa nezvlni ani jeden lebo uz tych brzd som zazil za dva roky 6 párov aj s tymito... ](*,) ](*,) ](*,)
italy je urcite na jenom, tusim ten horný..

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 16:45
od auto111
Nebude jeden z nich falzifikat ?

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 16:46
od PetoK
auto111 napísal:
Nebude jeden z nich falzifikat ?

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 16:50
od auto111
bramborak: Tie kotuce si kupoval (ty alebo niekto iny) cez nejaky / nejake oficialne obchody ?

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 17:19
od Avenger
bramborak napísal:
dufam ze sa nezvlni ani jeden lebo uz tych brzd som zazil za dva roky 6 párov aj s tymito... ](*,) ](*,) ](*,)
italy je urcite na jenom, tusim ten horný..


Preco teda ak mas taku negativnu skusenost s brzdami si nejdes kupit kotuce do BMW???? Mas istotu ,ze ti nepredaju sunty alebo kazdy kotuc iny....

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 18:32
od PetoK
JJ, presne tak... :thumbup:

Brzdy sú kritická vec a v záujme vlastnej bezpečnosti treba kúpiť kvalitné originály , a nie takýto šrot. :!:

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 20:06
od bramborak
predaj-nd-bmw/e90-e91-e92-300mm-brzdove-kotuce-and-platnicky-ate-nova-cena-t81321.html
nic na tom zle nieje, dovod predaja bol ze nepasuju,preto som to kupil, rozdiely som zistil az doma.. #-o #-o

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 20:17
od auto111
A predajca ti poslal/dal aj doklad o kupe ? Ci si aspon ten doklad (oscanovany) videl ?

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 20:19
od bramborak
nevidel som doklad ale akurat to riesim

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Streda, 21. Augusta 2013, 20:53
od j.matrix
ja som kupoval z nemecka powerdiscy a maju to pismo ako z roku 80, cize z tvojho obrazku spodny :) kuôoval som par, takze boli spolu v jednej skatulu rovnake

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Piatok, 30. Augusta 2013, 14:17
od DobreBrzdy.sk
tiez je mozne, ze len vymenili tlaciaren ktora razi to oznacenie. jeden den robili lave, potom vymenili tlaciaren a robili prave.

Nam tiez chodili EBC Brakes kotuce s vyrazenymi celymi pismenami, ale od maja uz chodia s bodkovanym pismom ako je na tom spodnom kotuci.


Co sa tyka zvlnenia, na 98% je to zlou montazou, teda nedoslednym ocistenim dosadacich ploch naboja a kotuca. Zozen si odchylkomer, vymen kotuce bez cistenia, dotiahni ich maticami a zmeraj hadzavost kotuca. potom sprav to iste ale s poriadnym ocistenim dosadacich ploch.

1% su dalsie poruchy, ako vybite silentbloky naprav, a zvysne 1% su extremy ako nedochladenie kotucov po nakladacke, alebo prejazd s rozpalenymi kotucmi cez vodu.

Re: brzdy ATE rozdiely dvoch kusov kotúčov ??

Napísané: Piatok, 30. Augusta 2013, 15:15
od mexican
Ja som nedávno čítal na nete článok na tému krivých kotúčov. Písal ho nejaký človek, ktorý robil mechanika v nejakom závodnom tíme. Celé to bolo v podstate o tom, že nič také ako zvlnené disky sa nedeje, ale skôr bývajú problémy v tom, že sa na povrchu kotúčov zapečú zvyšky prachu z obloženia a to potom spôsobuje vibrácie, keďže na jednej časti disku je iný koeficient trenia než na zvyšku.

Jednoznačný zabiják je, ak po nakladačke ostaneš stáť so stlačeným brzdovým pedálom.