Strana 1 z 2
Extrémne teplo a BMW
Napísané: Štvrtok, 8. Augusta 2013, 19:58
od djmetla
:) Chlapci nieje to (zatiaľ) žiadny problém. Ale vrtá mi hlavou ako je možné že v zácpe na dialnici v BA kde som stál vyše 25min mi môj 320d 110kW ani o milimeter nepohol s ukazovateľom teploty

a nepúšta sa mi ventilátor? Ja už si neviem pomoci. Jazdím už niekoľko rokov na naftových vozoch a toto je PRVÝ, ktorý sa tváry že nič sa nedeje. Ventilátor som raz videl roztočený po naštartovaní ale len na 3 sec pak ho zastavilo. Buď je extrémne tichý alebo ten motor má fp*** niejakú teplotu 38C :/
Je to bežné alebo mám vyhľadať liečenie

kde mi niekdo naozaj povie že áno BMW vyriešilo naftový motor a jeho teploty v letnom obdobi :)
Ďakujem
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Štvrtok, 8. Augusta 2013, 20:23
od EBOLA
poziciam ti moj. naucis sa 9x tyzdenne dolievat vodu a odvzdusnovat

Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Štvrtok, 8. Augusta 2013, 20:25
od ROKI49
Sleduj cez skryte menu ak mas. Ta rucicka sa ti pohne az ked tam bude 115°. Budik teploty je robeny tak aby sa moc nehybal a nerozptyloval vodica. Mne vybehne na zvislu polohu ked ma motor este len 75 a stale je rovnako aj ked ma 99. Bawo to zvladne, neboj.
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Štvrtok, 8. Augusta 2013, 20:53
od Pežot
Ja som zistil, že v tomto teple mi akurát tak stúpa hladina paliva ... z polovice som mal dnes plnú ... zo tri razy

Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Štvrtok, 8. Augusta 2013, 23:00
od ice.blade
zapni klimu a uvidis jak ti pojde vrtula pekne na max

Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Štvrtok, 8. Augusta 2013, 23:10
od airbone
pani, to ze rucicka teplomeru stoji ak pribita v strede este neznamena, ze teplota chladiacej kvapaliny sa nemeni....
ten budik je bez skaly, bezrozmerny a nezobrazuje ziadnu konkretnu teplotu. Su tam len ciarky, ktore nic nehovoria o teplote. Proste ked je pribity v strede, tak ma motor dovolenu prevadzkovu teplotu.
Zapnite si cez budiky zobrazovanie teploty motora a uvidite, ze uz ked bude mat chladiacka mierne cez 70, rucicka uz bude pribita v strede a tam isto zostane aj do takmer 100 - 105 a aj viac stupnov celzia a uz sa nepohne ani milimeter vyssie. Takze neviem pri akej teplote sa ma pohnut vyssie mimo ten pomysleny stred, mozno nad 105 stupnov a viac.... Takze v zime moze mat vas motor 75stupnov a v lete zasa 95stupnov a rucicka furt v strede :))
EDIT: akurat kukam ze ROKI49 napisal to iste ako ja, nevsimol som si.... hehe
No a preco by sa mal ten motor zahrievat ked stojis na dialnici ?????? Ved ked si v zacpe, tak ide vacsinou na volnobeh. Diesel sa na volnobehu nevie ani sam zahriat na prevadzkovu teplotu, tak neviem preco by sa pri stati na dialnici v zacpe mal prehrievat...... v zime pri takejto zacpe by ti teplota este klesla.....
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 07:41
od DrakulaVladimir
Pežot napísal:Ja som zistil, že v tomto teple mi akurát tak stúpa hladina paliva ... z polovice som mal dnes plnú ... zo tri razy

Tak tu je pes zakopany,rozpinavost paliva AKA Vetron AKA klzak obecny

Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 07:42
od Pežot
To sa mi ale stalo iba včera ... som musel dať auto schladiť do garáže ... v interiéri asi 65°C ... celé rozpálené ... tak dnes pobudne do večera v garáži, nech sa celé schladí ... ani okno mi nechcel spustiť od tepla

Dvierka na kastlíku sa mi rozlepili ...
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
tie posuvné pri ručnej brzde
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 08:08
od ROKI49
V takomto teple to palivo aj hodne peni, hlavne nafta. Aj ta rakuska, ta sice trochu menej, ale peni. Idem tankovat, dam si stav nadrze, skace to okolo 6 litrov, idem s lahkou nohou. Pozeram asi 1km pred benzinkou, ze aky je dojazd....89km. Si vravim luxusne. Natankujem a zistim, ze v nadrzi boli necele 3 litre.
Cim je tam toho menej, tym z vacsej vysky pada ta nafta co sa vracia a tym nepresnejsie to ukazuje.
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 17:00
od djmetla
airbone napísal:pani, to ze rucicka teplomeru stoji ak pribita v strede este neznamena, ze teplota chladiacej kvapaliny sa nemeni....
ten budik je bez skaly, bezrozmerny a nezobrazuje ziadnu konkretnu teplotu. Su tam len ciarky, ktore nic nehovoria o teplote. Proste ked je pribity v strede, tak ma motor dovolenu prevadzkovu teplotu.
Zapnite si cez budiky zobrazovanie teploty motora a uvidite, ze uz ked bude mat chladiacka mierne cez 70, rucicka uz bude pribita v strede a tam isto zostane aj do takmer 100 - 105 a aj viac stupnov celzia a uz sa nepohne ani milimeter vyssie. Takze neviem pri akej teplote sa ma pohnut vyssie mimo ten pomysleny stred, mozno nad 105 stupnov a viac.... Takze v zime moze mat vas motor 75stupnov a v lete zasa 95stupnov a rucicka furt v strede :))
EDIT: akurat kukam ze ROKI49 napisal to iste ako ja, nevsimol som si.... hehe
No a preco by sa mal ten motor zahrievat ked stojis na dialnici ?????? Ved ked si v zacpe, tak ide vacsinou na volnobeh. Diesel sa na volnobehu nevie ani sam zahriat na prevadzkovu teplotu, tak neviem preco by sa pri stati na dialnici v zacpe mal prehrievat...... v zime pri takejto zacpe by ti teplota este klesla.....
No dnes som si to akurát zistoval :) normálne má teplotu okolo 90 a to som s bratom naháňal. Čo sa týka tej diaľnice. Bola zácpa 38C vonku na moste pri dunaji. Vozovka mala minimálne o 10C viac ako teplota vonku pretože ten asfalt horel tak som to sledoval a nepohla sa. Ani ventilátor sa nerozhučal... Mal som Vectru, Astru, Fábiu a vždy bolo počuť vrtuľu zo sahary. Tu v BMW

nič. Otvoria sa žalúzie ale nieje ju počuť.
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 17:29
od jollyjoker
Mne sa "rozlialo" vnútorné samostmievacie spätné zrkadlo, zvaľujem to na teplo, lebo doteraz problém nebol.
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 17:48
od ROKI49
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Piatok, 9. Augusta 2013, 21:12
od jollyjoker
ROKI49 napísal:
V tom prípade si požičiavam tvoje a ja ti dávam na rekonvalescenciu moje to tvojho 6 piesta.

Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Sobota, 10. Augusta 2013, 06:54
od ViktorDDD
keď je tak jebnuté teplo tak mi sem tam vybehne hláška "check rear fog lights" (pritom fungujú

)
Re: Extrémne teplo a BMW
Napísané: Sobota, 10. Augusta 2013, 10:43
od Kallon
jollyjoker napísal:Mne sa "rozlialo" vnútorné samostmievacie spätné zrkadlo, zvaľujem to na teplo, lebo doteraz problém nebol.
je to teplom, ale s tym rozdielom, ze sa to uz nevrati naspat. spatne zrkadlo je KO

neviem preco, ale zatial s tymto "vylievanim" stmavovadla spatnych zrkadiel som sa stretol len u E39