Prave ten motor som nemyslel, aj ked by sa to vsetko mohlo dobre vztahovat aj nanho.
Kovana kluka, titanove ojnice, nizkoroztiazne piesty, objem 7! litrov a pritom seriovy vykon 505 koni je na smiech. Iste, 640nm je posobivy krutiaci moment, ale to uz priamo suvisi s objemom motora.
S62 ma oproti tomu motor mensi o 2 litre a vanosy naviac, to ano. Mozno to nebude motor dlhodobo tak spolahlivy, ale ako technologicky kusok je urcite o kus vpred aj napriek nizsiemu vykonu a kr. momentu.
Len pre tu zaujimavost prikladam dva grafy - prvy je LS7 a druhy S62 - pekne na nich vidno, ze aky rozdiel v nizkych otackach robia tie vanosy, na ktore tak vela ludi nadava


Ako povedal Jeremy -
vsetko, co kedy kto vyrobil alebo spravil je lepsie v Europe, nez v USA. Z europskych produktov ide pocit, ze su robene ludmi, ktori tomu rozumeju, maju cit pre preciznost a davaju si zalezat na viacerych alebo vsetkych veciach a ich jedine kriterium na vykon a luxus nieje nieco urobit iba velke a objemne
