Strana 1 z 1
Turbo/Kompresor
Napísané: Utorok, 13. Novembra 2012, 23:28
od bnykolass
Uz dost dlho googlim no zatial sa mi nic nepodarilo najst o tom co vsetko treba urobit preto aby sa mohlo dat do benzinaka turbo pricom by sa jeho zivotnost nejako extremne neznizila.
Samozrehme ine zvody inu mapu do riadiacej jednotky to je samozrejme ale co este vnutri motora aby to vydrzalo.
Nasiel som kopu prestavb no skoro ziaden popis. Pozna niekto niekoho kto s tymto robi a vedel by mi odpovedat na nejake otazky ?
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 08:26
od Jannci
no a taktiez ine valce, kluka, potom musis prepocitat, ci ten vykon znese prevodovka, poloosi, diferak a taktiez prepocitat brzdy, lebo rychlo vie ist kazdy, problem je zastavit
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 09:15
od slevin
Zalezi aj od toho aky vykon chces, to znamena, kolko nafukat. Do pol baru by mal seriovy vydrzat v pohode no okolo 1bar a vyssie, treba upravy a vymeny dielov motora. A to ide dost do penazi...
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 09:34
od bnykolass
ja by som chcel tlacit max 0.7baru . nechcem ten motor trapit. uvazoval som nad kompresorom co sa mi zda jednoduhsie ako turbo. hovorim o motore M50B25
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 10:25
od Borisss
Za tie peniaze by som radsej kupil nejaky motor M54B30, prehadzal veci do M50 bloku a nechal si upravit povodnu riadiacu jednotku, resp. kupil Megasquirt.
Cital som dve stavby na bimmerforums a nebol z toho problem dostat 219 koni na zadnych kolesach, cize cca 257 koni na kluke. To z povodnym M50 sanim.
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 11:09
od ancaaa
pochybujem ze chces investovat 33e do jedneho kona tak si to spocitaj kolko chces mat kobyl a hned ta to prejde ked to chces mat poriadne urobene......
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 11:21
od bnykolass
mne je jase ze to bude stat 2000-3000€.
nehovorim ze to chcem priamo do svojeho len som proste zvedavy :-)
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 11:52
od slevin
Keby si chcel kompressor, kamarat ma aj 3, jeden je vortech v7 (ten je najlepsi) ostatne nepoznam. Keby sichcel fukat 0,7b nemusis ani sanie menit, malo by to vydrzat. A Do tej ceny by si sa aj zmestil za komp. co si pisal.
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 12:37
od ViktorDDD
finančne je to asi tak náročné že samotný motor je z toho len nepatrné percento, takže naliať cez 5tis. € do M50tky tlačiť 0,7baru a dostať sa na nejakých 200kW . . .
alebo vymeniť motor za S38, čo má v základe cez 300koní, bez problémov vydrží keď tam nafúkaš aj cez 1bar a vtedy to už bude hodne cez 300kW
elektriku potrebuješ tak či tak komplet novú, zvody, výfuk na mieru, hadice do IC a z IC, úpravu podvozku, brzd, . . .
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 19:41
od slevin
pri kompressore je vyhoda ze nie je nutnost menit, zvody, vyfuk, myslim si ze ani elektriku a tak isto nie je nutnost intercooler... samozrejme s turbom spravis vyssi vykon no komp je linearnejsi.
Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 19:47
od rebel
... no tak ste si pokecali

Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 20:28
od BMWslav
bnykolass napísal:ja by som chcel tlacit max 0.7baru . nechcem ten motor trapit. uvazoval som nad kompresorom co sa mi zda jednoduhsie ako turbo. hovorim o motore M50B25
ak chces mat zivotnost OK tak do manualu tak 7,2-8psi tj. +- 0,5 bar a do automata max 5 psi + pri automate ti treba nejake chladenie prevodovky navyse...?

Re: Turbo/Kompresor
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 20:49
od slevin
rebel napísal:... no tak ste si pokecali

jj
