Pondelok, 20. Augusta 2012, 14:56
Rottwa napísal:od 150k km repas toho lacneho turba
podla mna to nie je celkom turbom. skor to ze bezny uzivatel nevie ako sa spravat k dizlu s turbom.
jasnym dokazom, je aj moje okolie, non-bmw.
1) cisto novy seat, po 90.000km turbo odislo - turbo vymene v ramci zaruky. odvtedy najazdenych dalsich 90.000km a turbo zasa kvili jak hukacka. uzivatel: hodiny si to trepe po dialnici v chorvatsku 120 km/h, zide na benzinku a motor okamzite vypne.
2) cisto nova skoda octavia, turbo odislo po 110.000km, turbo vymenene a po dalsich 90.000km turbo kvili jak hukacka uz pri pohynani autom. uzivatel: trepe si to po dialnici 140km/h, zide na benzinku a motor okamzite vypne resp. rano nasadne do auta a plna podlaha studenemu motoru.
3) cisto novy peugeot, turbo odislo 150.000km. uzivatel: rano nasadol do auta a plna podlaha, z dialnice hned vypnuti motor.
4) cisto nova E90 pred LCI, turbo stale drzi aj pri 250.000km. uzivatel: studeny motor pomaly zahrieva, po zideni z dialnice a po kazdej jazde turbo dochladzuje na volnobehu alebo pomalou jazdou, olej LL04 meni kazdych 15.000km

VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17
EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86