Strana 1 z 2
Vaše názory na E30 318is
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 21:23
od ceco232
Skúste porozprávať vaše názory s e30 318is, skúsenosti a podobne...
Re: Vaše názory na E30 318is
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 21:35
od Marosqo
ceco232 napísal:Skúste porozprávať vaše názory s e30 318is, skúsenosti a podobne...
Ja mam iso od decembra ,zatial nemozem zle slovo povedat ...jedina nevyhoda ,ze to od spodu ide na hovno ,musis to tocit ,ale vlastne ako kazdy 16V +ma maly rozsah vykonu ,macimalny dosahuje pri temer 6tisic a po chvyli uz ta blokne obmadzovac ,neviem presne ,tusim okolo 6600,nepozeram na otackomer dokedy to ide
Ale spotreba super, a aj vykon zatial postacujuci ,na behanie po meste ,lebo vacsinou jazdim mesto
Ale 6valec je 6valec ,i ked sa obhajujem stale ,ze aj E30 M3 boli 4valce
a nakoniec pre zaciatok maximalne postacujuce auto ...to su len take laicke postrehy z mojho pouzivania-uzivania si ho

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 21:43
od Helldiver
s tym ze taka E30 320i je tiez zdola dost mrtva, vlastne jediny motor v E30 ktory ide pekne odspodu je ETA, mozno este TDcko... Aj 325i treba tocit, inac to ziadna slava nie je.
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:06
od eko.fresh
E30 318iS je racer boy... E36tka stratila ten racerboy feeling.... Cize jup! Go for it... len ten zvuk neni taky uchu lahodiaci ako pri 6 Cyl.
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:25
od Marosqo
Helldiver napísal:s tym ze taka E30 320i je tiez zdola dost mrtva, vlastne jediny motor v E30 ktory ide pekne odspodu je ETA, mozno este TDcko... Aj 325i treba tocit, inac to ziadna slava nie je.
je ,ale ISo je obzvlast ,,dole´´ mrtve ...ale ako som povedal ,ako vacsina 16V motorov
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:28
od eko.fresh
iSo je hlavne dole "ekonom" hore "racer"

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:29
od eko.fresh
eko.fresh napísal:iSo je hlavne dole "ekonom" hore "racer"

Cudujem sa ze ani M44 nema variabilne casovanie ventilov.. mohlo to byt o dost lepise....

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:31
od Marosqo
eko.fresh napísal:iSo je hlavne dole "ekonom" hore "racer"

presne tak ,to je 2 jednom

i ked na toho racera co ja viem ,je to skor o pocite z jazdy ako o skutocnom vykone , i ked aj tych povedzme len 136koni idu nejako sviznejsie ako v inych autach podobneho vykonu

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:35
od Max-Max
Helldiver napísal:s tym ze taka E30 320i je tiez zdola dost mrtva, vlastne jediny motor v E30 ktory ide pekne odspodu je ETA, mozno este TDcko... Aj 325i treba tocit, inac to ziadna slava nie je.
no ja som mal 325i s riadiackou z automatu a isla pekne aj dole

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:50
od Helldiver
Ale ta tvoja E30 isla nejako frisko a zbesneto aj podla toho co si pisal ze 7s 0-100... To normalna E30 325i neda, urcite mal na tom svoj podiel aj zotrvak z dvojlitra a nemal si tam nahodou aj 4.1 diferak z 2litra?
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 22:55
od Max-Max
Helldiver napísal:Ale ta tvoja E30 isla nejako frisko a zbesneto aj podla toho co si pisal ze 7s 0-100... To normalna E30 325i neda, urcite mal na tom svoj podiel aj zotrvak z dvojlitra a nemal si tam nahodou aj 4.1 diferak z 2litra?
pozor, to co som pisal ze 7,2 sec to nebola moja, ale tohto casu Snoo-ova cierna .... ale moja sla rovnako cca .... zotrvak aj skrina boli 2.0, difer 3,91...
kazdoapdne ona ta RJ mala dost vela spolocne so stavom motoru, pretoze sme ju dali na skusku do inej 325 a ta druha sla sice inak, asi lepsie, ale aj tak ma nedala...
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 23:08
od Helldiver
Tak to je hned ine, 3,91 diferak predsa len trocha nasobi tocivy moment oproti povodnemu 3,73 pripadne 3,64 u starsich modelov, lahsi zotrvak ulahcuje pracu motoru... S tou RJ je to zaujimave, nevies co to bol za motronic presne?
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 23:12
od Max-Max
Helldiver napísal:Tak to je hned ine, 3,91 diferak predsa len trocha nasobi tocivy moment oproti povodnemu 3,73 pripadne 3,64 u starsich modelov, lahsi zotrvak ulahcuje pracu motoru... S tou RJ je to zaujimave, nevies co to bol za motronic presne?
...380, M1.3
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 23:13
od Helldiver
Trosku OT uz uplne teraz, ale neda mi, tiez mam M 1.3 (179), isiel ti na tom motronicu test check-engine (vyblikanie zavad) ?
Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 23:18
od Max-Max
Helldiver napísal:Trosku OT uz uplne teraz, ale neda mi, tiez mam M 1.3 (179), isiel ti na tom motronicu test check-engine (vyblikanie zavad) ?
neskusal som, vsetko vzdy slapalo ako malo. Ale chlapci z CZ tvrdia, ze to ide len na US verziach. neviem fakt.