Strana 1 z 2

NAOZAJ PROSIM O POMOC - uskladnenie afta na dlhsiu dobu(e24)

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 08:27
od mao
Caute. Neviem koho sa to mam spytat, je to dost specificka otazka. Niekedy mi dost drbe a prejavuje sa to aj teraz :D Netajim sa tym ze sa mi lubi E9 alebo E24 a kedze E9 je majland a sialenstvo, chcel by som aspon E24. V cechach su dake kusky, da sa to prihlasit, vsetko je OK, len ked ho kupim nezostanu mi koruny na provoz.
Preto by som chcel jednu E24 635CSI kupit, prihlasit na slovenske znacky, docasne ju potom dat odhlasit z evidencie a zakonzervovat ju na par rokov, dajme tomu 3-4 roky (som sopliak takze musim este dozriet aby som si ju vychutnal na sto percent). Samozrejme v garazi. Lenze tu asi zabava len zacina. Samozrejme viem, ze neni vobec dobre ked auto proste iba tak stoji a nejazdi dlhu dobu.

Chcem sa preto spytat.
- co vsetko treba spravit preto aby sa zachovalo v co mozno najlepsom stave aj o tie 3-4 roky
- ako ho skladovat v garazi
- ako ho pred uskladnenim upravit
- ci nieco vybrat
- ako casto sa na nom prejst aby "nestuchlo" :D

Budem rad za akekolvek rady, dufam ze tu niekto ma s niecim takymto aj osobne skusenosti. Velka vdaka chalani.

Btw, myslite ze mi fakt drbe ked mam taketo napady? :?

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 08:50
od HADE2D
SERUS K TEJTO TEME TI NEPORADIM ALE ZE CI NAHODOU NEXCES E 30 MYSLIM ZE PRE ZACIATOK TO MAS FINANCNE OMNOHO MENEJ NAROCNEJSIE, AK SA MYLIM TAK MA OPRAVTE. ja ti viem jednu zabezpecit je pripravena na renovaciu a dam ti knej vela nahradnych dielov kapoty dvere elektrony pristrojivku tapacire napravy a neviem co este vsetko keby si mal zajem tak sa viem dohodnut. som z martina :wink:

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 08:52
od Peppo
/// presunute /// z technickeho okienka...

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:09
od mao
to HADE2D: prave preto ho chcem uskladnit na taku dlhu dobu. inak dik moc
to Peppo: berem, tiez som rozmyslal nad Pokec-om :wink:
no mozte zacat radit :D

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:22
od Helldiver
Urcite nechat v nadrzi benzin aby nezhrdzavela, rovnako chladiaci system napusteny a asi aj olej by som dal (ked sa v tom chces prejist obcas tak je to vlastne nutne), asi na spalky, dobre zakonzervovat spodok, vystrek dutin, kozu osetrit nejkym balzamom a nech na nu nesvieti slnko, a hlavne nech je auto v SUCHU. Baterku asi vybrat pri dlhsom uskladneni... Najhorsie co mozes pre auto spravit je prejist sa nim v dazdi, snehu, nebodaj ked je posolene, nabrat vlhkost a sracky na spodok auta a potom ho zavret do teplej garaze bez velmi dokladneho ocistenia podvozku - zivna poda pre koroziu...

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:27
od GOOSE
čo sa môjho názoru týka, nič nekupuj, peniaze si odlož, lebo za 2 3 4 roky budeš chceť niečo uuuuplne iné ;)

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:33
od mao
GOOSE528 napísal:
čo sa môjho názoru týka, nič nekupuj, peniaze si odlož, lebo za 2 3 4 roky budeš chceť niečo uuuuplne iné ;)


ajajaj, toto som nechcel pocut :D ale ok, beriem vsetky nazory, e24 je ale klasika a ked budu za par rokov stat ovela viac, akoby som nasiel... :D jedine ze by som chcel www.gtrnissan.com (zase som si to tu posral :D ) ale moc sa toho nebojim :D

dik moc Hell, vzdy poradis, fakt vdaka

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:47
od HADE2D
GOOSE528 napísal:
čo sa môjho názoru týka, nič nekupuj, peniaze si odlož, lebo za 2 3 4 roky budeš chceť niečo uuuuplne iné ;)


NO INAC TOTO JE TIEZ DOST PRAVDA JA V MOJICH ZACIATKOCH SOM STAVAL REPLIKU BOLA TO SICE SKODOVKA :oops: ALE BOLA TO RKA A XCEL SOM SPRAVIT REPLIKU 130RS NAKUPIL SOM DIELY POPRERABAL NAPRAVY VYVARIL A VYSTUZIL KASNU. A POTOM MI ZRUSILI GARAZ RKA STALA ROK POD PLACHTOV A POTOM SOM JU PREDAL ZA 4 LITRE... TAKZE ASI TAK. TREBA SI DOBRE ROZMYSLIET CI MAS NA TO CAS A PENIAZE A DOST DOLEZITE SU AJ PRIESTORY.

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:49
od GOOSE
Je to krasne auto. A moc sa mi paci ze ho niekto uprednostnuje pred novymi bmw. Ja chcem e34 :D

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 09:54
od Max-Max
nechaj v nej vsetko

ak bude stat v tichej tmavej suchej garazi, stiahni okna a nechaj pootvorene dvere a kapoty aby sa velmi nestlacily tesnenia.... obcas, najmenej 1x za mesiac ju aspon prestartuj, ak bude sucho na ceste, aj ju prejdi do ohriatia kvapalin. Na spalky by som sa vysral, staci ju sem tam s nou pohybat nech gumy nestoja na jednej ploche cely cas. Pocitaj s tym, ze auto ked stoji, tak sa kazi. Najviac sa ti dojebu silenty a vsetky mozne gumy.

doporucujem vela vela pasci na mysi a pravidelne kontrolovat.

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 12:57
od mao
vdaka max-max,

inak keby ste mali na vyber, co by ste z tychto dvoch skor brali

1. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=32377

alebo

2. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=40125 toto je Automat je 3kvalt :? , 81 rocnik,

btw, obidva su nadherne, paaane boze.

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 13:34
od Pežot
Nezabudni aj na sáčky (prigumičkované) na výfuk a sanie a všetky diery ... my sme len teraz štartovali tatru (stála iba 4 mesiace) a už lietal bordel z výfuku a proste som len rád, že to vôbec chytilo :lol: :lol: :lol:

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 13:46
od sooky
ty moooooore, ja by som bral to CSicko... ale obidve su v pohode.

bacha na ten automat, to ked sa pototo tak je takmer urcite definitivny koniec celemu autu.

re e24

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 17:44
od Maco bawo
Ahoj, čo som čítal, tak ti všetci dobre radili, čo sa týka skúsenosti e24 má ich asi najviac max max, mne dobre poradil, tiež aj helldiver, ti dobre radil, resp. všetci..

Naozaj si to dobre premysli, to auto je v prémiovom segmente, je na to všetko katastrofálne drahé, je málo dielov v druhovýrobe, motor sa dá z e34, prevodovka tiež, brzd kotúče a platničky dostaneš, ale to asi bude tak všetko.
Je to krásne auto, aj ja po ňom túžim, a to mám 34 rokov, ale ešte asi nedozrel čas.
Pokiaľ auto má stáť 3-4 roky, budeš na ňom meniť pravdepodobne všetko gumové, tesnenia, silent bloky, tiež aj brzdy, tlmiče a pod... Aj keď ho akokoľvek uzavrieš, na to aby sa s autom nič nedialo, by muselo byť snáď vo vákuu, čo asi nie je reálne.

Súhlasím s názormi, že treba v aute nechať benzín, dať auto na špalky, namazať a zakonzervovať všetko čo je z gumy, plus vystriekať podvozok a dudiny, ošetriť interiér a lak a hlavne sa modli, aby tam nebola nejaká hrdza, resp. skrytá hrdza, lebo toto auto nemalo snáď žiadnu antikoróznu úpravu. .. aspoň raz za tri mesiace by som ho naštartoval a nechal chvíľu bezať.

Naozaj si to dobre premysli, či do toho chceš ísť. :smile:

Napísané: Pondelok, 5. Mája 2008, 20:53
od Max-Max
sooky napísal:
ty moooooore, ja by som bral to CSicko... ale obidve su v pohode.

bacha na ten automat, to ked sa pototo tak je takmer urcite definitivny koniec celemu autu.


kazda e24 je CSi.. resp CS, a potom CSi ked uz mala vstrekovanie