Strana 1 z 1

riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 09:36
od tomas20
stala sa mi nemila vec, tukol som zadnu cast auta,
mam ho poistene v allianz a je este v zaruke,

musim to dat opravovat v autorizovanom servise?
je to vymena (alebo striekanie) naraznika a plech prevaleny #-o

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 09:58
od eEDOo
pokial to mas este v zaruke, tak chod radsej do autorizaku, aby si nemal neskor nejake opletacky kvoli zaruke, ze ti nebudu chciet nieco uznat.
PS: a bol si ty poskodeny, alebo si ty sposobil skodu? resp. mas aj havarijnu poistku. Ak mas havarijnu, resp. si ty poskodeny, tak by ti poistovna mala preplatit opravu. V tom pripade naklusaj do autorizaku a potom si nechas tu mastnu fakturu preplatit v poistovni.

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 11:05
od ice.blade
mrkni sem bmw-pokec/poistna-udalost-ako-postupovat-t56691.html aj tu sa nieco podobne rozoberalo

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 12:46
od auto111
Spoluucast mas tu najcastejsiu cize 165 Eur ?

V ziadnom pripade by som nedaval opravovat specialne nove auto niekomu do garaze.

Inak solidny servis vybavi vsetkto za teba (je ale dobre byt pri obhliadke ked pride typek z poistovne) a ty pri preberani auta doplatis len spoluucast.

Este je dobre pozriet sa v poistke ci nemas Kasko Economy - lebo vtedy by ti nemuseli dat original diely ale nejaku druhovyrobu.

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 14:56
od salat
"solidny servis" mozno, BMW ale nie :) Aspon teda nie v Lamaci. Tam im vraj chodi len raz do tyzdna chlapik z Allianzu a ak mate inu poistovnu, treba si obhliadku vybehat sam. ](*,) a potom vraj sluzby na urovni...

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 17:55
od tomas20
no ja som len uvazoval co a ako... lebo mam chalanov, ktorym viac verim ako tym autorizovanym...
inak "normalna" cena 300-400€, v bmw 1500 :D

dakujem za rady

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Streda, 25. Januára 2012, 19:15
od auto111
V kazdom pripade by som menil diely za nove orig. napr. naraznik, vystuhu naraznika, rozne plasty ... (teda ziade gitovanie ak je to mozne).
Inak havarijna straca vlastne zmysel.

Nedaj sa vystrasit sumami na fakture lebo aj v kvalitnych neorig. servisoch sa platia palky. Tiez som to riesil takze viem.

Re: riesenie poistnej udalosti

Napísané: Štvrtok, 2. Februára 2012, 17:28
od baltazarr
výber servisu je na tebe
ak zvolíš neautorizovaný servis záruka padá na daný diel a jeho povrchovú upravu, ale zase ti vzniká záruka u daného servisu
pri neautorizovanom servise allianz ztrháva 10% náhradných dielov ak nedoložíš doklady o kúpe od autorizovaného dílera
kazdá značka má svoje opravarenské postupy podla ktorých sa riadia aj poisťovne, takže gitovanie a zváranie plastov tam určite nie je (nehovorím že sa to nedá) výstuha sa z 99% mení
poistovna vypláca primeraný náklad na opravu, to znamená, že klient má právo na to aby sa jeho auto uviedlo do pôvodného stavu, takže to čo sa dá opraviť sa opraví a to čo sa má vymeniť sa vymení a nie tak ako si povieš ty
čo sa týka obhliadky tak je to takto: ak máš dáke škrabance alebo niečo pri čom je auto pojazdné, poisťovňa sa ta snaží nasmerovať na ich obhliadkove miesto, ušetríš tak čas im aj sebe. ak je nepojazdné technik príde kam len chceš, teda v SR