Strana 1 z 2

krámsky.cz - úpravca bmw

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 17:17
od slamec

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 17:22
od BMino
on upravuje aj aute, ale pocul som, ako to len povedat :roll: : ze nie je moc dvoklady :smile:
a ze u neho nemam vyhadzovat peniaze
mam to od cloveka, ktory ma uz dost skusenosti

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 17:39
od kiwi69
kukol som web... tak to co spravili s tou M6 je otras... akoze mam silny zaludok ale to je uz aj na mna vela... to je cisty tuzing a vrchol nevkusu

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 20:02
od kenedy_e46
kiwi69 napísal:
kukol som web... tak to co spravili s tou M6 je otras... akoze mam silny zaludok ale to je uz aj na mna vela... to je cisty tuzing a vrchol nevkusu
uplne suhlasim ten clovek by sa nemal vobec chytat BMW lebo ich iba do... a podoba sa to na lietadlo a nie na auto :evil:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 20:25
od wladi
A na tej 540i sa mi vobec nepaci zadny "difuzor" no a o M6 ani nehovorim otras

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:12
od kosh
Jste kokoti. Všechny tyhle otřesné věci mají, ale význam. Chladí brzdy nebo udržují směrovou stabilitu. To ale nic nemění na tom, že krámský nemá dobrou pověst a jeho práce není profesionální.....a ještě je drahý. :lol:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:14
od Pežot
Hrúza diela ... videl som aj lepšie autá za nižšie ceny ... ale všetko treba podriadiť veľkovýrobe :lol: :lol: :lol: :lol: ale toto vyzerá ako čo najohyzdnejšie a čo najdrahšie :lol: :lol: :lol:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:15
od SamoM3
Tak neviem ci nerozumie bmw-ckam.Julo Koncek co mal E 30 M3 na zavody do vrchov tak bola myslim skladana prave u Kramskeho a Julo bol s nou max spokojny.Aspon co som videl daky rozhovor :roll:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:18
od kosh
Samuel Pitvorec napísal:
Tak neviem ci nerozumie bmw-ckam.Julo Koncek co mal E 30 M3 na zavody do vrchov tak bola myslim skladana prave u Kramskeho a Julo bol s nou max spokojny.Aspon co som videl daky rozhovor :roll:


Rozhovor pro oficiální tisk je jedna věc a realita je věc druhá. :lol:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:20
od xtreme
wladi napísal:
A na tej 540i sa mi vobec nepaci zadny "difuzor" no a o M6 ani nehovorim otras


kks.. som sa inak potesil ked som videl ze difuzor na 5er... ale ked som to videl.. :shock: [-X ](*,) ](*,) :-k #-o [-( blazni..

o tej 6er mate pravdu, ten odhrnac, vyrezy do kapoty.. atd . blee

ale v galeriach tie 3er sa mi celkom pacia.. brutalne vytiahnute blatniky.. :wink:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:22
od Marosqo
Tak realita bola ,ze Julo s nou povyhraval co mohol ...tusim parkrat bol aj narrychlejsi medzi ,,plechovymi´´ autami ... a aj realita je ,ze jedna baba povedala ,tak tazko hodnotit ,ale co sa tyka designu tych Kramskeho Kček ,tak to je grc i ked zase vykonove hodnoty su tam viac nez zaujimave ,taky V8 v e46 s vyse 550konmi :shock:

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:30
od kiwi69
kosh napísal:
Jste kokoti. Všechny tyhle otřesné věci mají, ale význam. Chladí brzdy nebo udržují směrovou stabilitu. To ale nic nemění na tom, že krámský nemá dobrou pověst a jeho práce není profesionální.....a ještě je drahý. :lol:


samozrejme... ale ja som hodnotil vyzor lebo toto zrejme nebol special pre DTM alebo podobne nieco, skor mi to pripadalo ako keby sa nejaky sialenec posadnuty filmami ako Fast an Furious a podobne rozhodol odpalit pokusne jednu M6... seriova M6 co je tak ci tak zihadlo... takto ju dokatovat chce silne nervy...

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:31
od kosh
Marosqo napísal:
Tak realita bola ,ze Julo s nou povyhraval co mohol ...tusim parkrat bol aj narrychlejsi medzi ,,plechovymi´´ autami ... a aj realita je ,ze jedna baba povedala ,tak tazko hodnotit ,ale co sa tyka designu tych Kramskeho Kček ,tak to je grc i ked zase vykonove hodnoty su tam viac nez zaujimave ,taky V8 v e46 s vyse 550konmi :shock:


No ale ten motor nikdy neexistoval a v jeho E46 byla namontována pouze stará jednotka 3,2 z E36, kterou měl upravenou

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:34
od kosh
kiwi69 napísal:
samozrejme... ale ja som hodnotil vyzor lebo toto zrejme nebol special pre DTM alebo podobne nieco, skor mi to pripadalo ako keby sa nejaky sialenec posadnuty filmami ako Fast an Furious a podobne rozhodol odpalit pokusne jednu M6... seriova M6 co je tak ci tak zihadlo... takto ju dokatovat chce silne nervy...


Jako nepochybuju, že otvory pro chlazení brzd byl pouze experiment aby udělal nějaký dizajn. Je to hnus...to je jasné. Jde to udělat o hodně lépe.

Z jeho žebříčku pár aut znám, s jedním jsem nějakou dobu jezdil, no a rozhodně bych tomuto člověkovi nemohl říkat odborník. Ano je to člověk, který je schopný postavit jeden z nejsilnějších motor 3,2 z E36, ale co se týče ostatních tak tam je to velmi špatné. Hlavně co se týče elektroniky.

Napísané: Štvrtok, 27. Marca 2008, 21:57
od m4x
[-(