Strana 1 z 7
zadny nahon
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:10
od morituning
chcem sa opytat ako to je za dazda a snehu zo zadnym nahonom neni su v zime a za dazda nejake zhorsene vlastnosti ako s prednym nahonom zo zadnym som jazdil iba na starej skodule

ale to je o niecom inom ako bmw
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:13
od ancaaa
..podla mna je to stopro lepšie zo zadnym (podotykam pokial s tým vieš jazdiť

)
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:24
od Helldiver
Tak, tak, zadny nahon je podla mna v kazdej situacii lepsi ako predny - lenze cas ako lepsi, clovek ktory na to proste nema cit a bunky bude na RWD nadavat, ale RWD ponuka viac "moznosti" ako FWD, viac s nim mozes zachranit ale aj viac dokaslat v krizovej situacii, tak nejak by som to povedal...
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:36
od Mr.S
ja, ked prsi radsej ostavam v garazi

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:39
od Mimo

presne, záleží na cite pri šoférovaní. pri zadnom pohone musíš cítiť čo robí auto a musíš vedieť čo máš robiť ty. najskôr to nie je jednoduché ale kto ten cit má si potom nevie vynachváliť
poznám ľudí čo jazia len predokolky a keď jazdil raz na BMW tak jednoznačne povedal,že sa bojí, že je to neistota a že do nedrží na ceste. ja by som povedal proste sa auto správa inak. či horšie alebo lepšie, to je na každom jednotlivcovi
za snehu si dáš pytel piesku do kufra a nie je problém

ešteže u nás tolko snehu nebolo

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:49
od slamec
Mimo napísal::roll: presne, záleží na cite pri šoférovaní. pri zadnom pohone musíš cítiť čo robí auto a musíš vedieť čo máš robiť ty. najskôr to nie je jednoduché ale kto ten cit má si potom nevie vynachváliť
poznám ľudí čo jazia len predokolky a keď jazdil raz na BMW tak jednoznačne povedal,že sa bojí, že je to neistota a že do nedrží na ceste. ja by som povedal proste sa auto správa inak. či horšie alebo lepšie, to je na každom jednotlivcovi
za snehu si dáš pytel piesku do kufra a nie je problém

ešteže u nás tolko snehu nebolo

ja aj jedného ráno vidím v zrkadle.
na začiatku som mal tiež ten pocit, ale každý kilometer je zábavnejší.
je to iný štýl prejazdu zátačkou a krízovú situáciu riešiš pol sekundy dobredu.
je s tým viac zábavy.

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:53
od Mimo
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:57
od kenedy_e46
zadny nahon je podla mna lepsi lebo predne kolesa niesu rusene trakcnou silou a mozu si bez problemu drzat spotu kdesto u predohrabov musis stale sachovat s volantom

aby si udrzal smer. U nas je snehu dost a este som nemal problem ked chodis normalne a nie na hrane ktora je u BMW dost vysoko
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:02
od slamec
kenedy_e46 napísal:zadny nahon je podla mna lepsi lebo predne kolesa niesu rusene trakcnou silou a mozu si bez problemu drzat spotu kdesto u predohrabov musis stale sachovat s volantom

teoreticky súhlasím,
ale prednohrab má viac výhod ako zadnokolka. ináč by sa to tak nerozmohlo.
( najväščia: je to veľmi blbovzdorné - nepotrebuješ toľko zručnosti

)
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:22
od speedfred
predohrab je pre vacsinu "bezcitnych" ludi bezpecnejsi,ale rozmohol sa viacmenej kvoli nizsim vyrobnym nakladom(vsetko pokope),a ked je vsetko v predu tak je o nieco priestornejsia kabina.
tiez zadnok nie je ako zadok,kedysi davno som mal opel omega a to bola v zime uplna katastrofa oproti bmw
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:26
od Peppo
ja mam dva 300 konove zadohraby a v pohode....
je to zabava
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:39
od Baresi
A ta spotreba gum

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:54
od palzo
No len zadohrab

Sice nemal som ich vela, ale ani viacej predohrabov som nemal.. Ale zadohrab jednoznacke

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 20:23
od Bodka
Tak zabavy sice kopec, ale ja som svoje vylepsil vdaka kombinacii zadny nahon+nizky vykon... Ked zadokolku, tak s poriadnym tahom. Ked to neudrzi v preklze, tak to stoji za hovno... toto moj nazor.
Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 20:27
od Mimo

to si zas nemyslím. výkon je síce príma ale nie každý potrebuje gumy drať
