Strana 1 z 7

zadny nahon

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:10
od morituning
chcem sa opytat ako to je za dazda a snehu zo zadnym nahonom neni su v zime a za dazda nejake zhorsene vlastnosti ako s prednym nahonom zo zadnym som jazdil iba na starej skodule :D ale to je o niecom inom ako bmw

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:13
od ancaaa
..podla mna je to stopro lepšie zo zadnym (podotykam pokial s tým vieš jazdiť :wink: )

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:24
od Helldiver
Tak, tak, zadny nahon je podla mna v kazdej situacii lepsi ako predny - lenze cas ako lepsi, clovek ktory na to proste nema cit a bunky bude na RWD nadavat, ale RWD ponuka viac "moznosti" ako FWD, viac s nim mozes zachranit ale aj viac dokaslat v krizovej situacii, tak nejak by som to povedal...

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:36
od Mr.S
ja, ked prsi radsej ostavam v garazi :D

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:39
od Mimo
:roll: presne, záleží na cite pri šoférovaní. pri zadnom pohone musíš cítiť čo robí auto a musíš vedieť čo máš robiť ty. najskôr to nie je jednoduché ale kto ten cit má si potom nevie vynachváliť :wink:

poznám ľudí čo jazia len predokolky a keď jazdil raz na BMW tak jednoznačne povedal,že sa bojí, že je to neistota a že do nedrží na ceste. ja by som povedal proste sa auto správa inak. či horšie alebo lepšie, to je na každom jednotlivcovi :wink:

za snehu si dáš pytel piesku do kufra a nie je problém :lol: ešteže u nás tolko snehu nebolo :roll:

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:49
od slamec
Mimo napísal:
:roll: presne, záleží na cite pri šoférovaní. pri zadnom pohone musíš cítiť čo robí auto a musíš vedieť čo máš robiť ty. najskôr to nie je jednoduché ale kto ten cit má si potom nevie vynachváliť :wink:

poznám ľudí čo jazia len predokolky a keď jazdil raz na BMW tak jednoznačne povedal,že sa bojí, že je to neistota a že do nedrží na ceste. ja by som povedal proste sa auto správa inak. či horšie alebo lepšie, to je na každom jednotlivcovi :wink:

za snehu si dáš pytel piesku do kufra a nie je problém :lol: ešteže u nás tolko snehu nebolo :roll:
ja aj jedného ráno vidím v zrkadle.
na začiatku som mal tiež ten pocit, ale každý kilometer je zábavnejší.

je to iný štýl prejazdu zátačkou a krízovú situáciu riešiš pol sekundy dobredu.
je s tým viac zábavy. :lol:

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:53
od Mimo
:D presne, viac zábavy. to je môj argument keď sa ma pýtajú prečo mám zadokolku a prečo už nikdy nechcem predokolku...

:roll: na 4x4 sa nepýtali :lol: :lol:

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 18:57
od kenedy_e46
zadny nahon je podla mna lepsi lebo predne kolesa niesu rusene trakcnou silou a mozu si bez problemu drzat spotu kdesto u predohrabov musis stale sachovat s volantom :wink: aby si udrzal smer. U nas je snehu dost a este som nemal problem ked chodis normalne a nie na hrane ktora je u BMW dost vysoko

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:02
od slamec
kenedy_e46 napísal:
zadny nahon je podla mna lepsi lebo predne kolesa niesu rusene trakcnou silou a mozu si bez problemu drzat spotu kdesto u predohrabov musis stale sachovat s volantom :wink:
teoreticky súhlasím,

ale prednohrab má viac výhod ako zadnokolka. ináč by sa to tak nerozmohlo.
( najväščia: je to veľmi blbovzdorné - nepotrebuješ toľko zručnosti :lol: )

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:22
od speedfred
predohrab je pre vacsinu "bezcitnych" ludi bezpecnejsi,ale rozmohol sa viacmenej kvoli nizsim vyrobnym nakladom(vsetko pokope),a ked je vsetko v predu tak je o nieco priestornejsia kabina.
tiez zadnok nie je ako zadok,kedysi davno som mal opel omega a to bola v zime uplna katastrofa oproti bmw

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:26
od Peppo
ja mam dva 300 konove zadohraby a v pohode....


je to zabava

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:39
od Baresi
A ta spotreba gum :roll:

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 19:54
od palzo
No len zadohrab ;) Sice nemal som ich vela, ale ani viacej predohrabov som nemal.. Ale zadohrab jednoznacke ;)

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 20:23
od Bodka
Tak zabavy sice kopec, ale ja som svoje vylepsil vdaka kombinacii zadny nahon+nizky vykon... Ked zadokolku, tak s poriadnym tahom. Ked to neudrzi v preklze, tak to stoji za hovno... toto moj nazor.

Napísané: Utorok, 12. Februára 2008, 20:27
od Mimo
:roll: to si zas nemyslím. výkon je síce príma ale nie každý potrebuje gumy drať :wink: