Strana 1 z 2

M20B27?

Napísané: Nedeľa, 27. Marca 2011, 21:21
od pietro642
eta, preco len 90kW/120PS??? nerozumiem. ved m20b25 je sila a toto len 120 koni? preco? (zatial som to tu nenasiel preto sa pytam)

Re: M20B27?

Napísané: Nedeľa, 27. Marca 2011, 22:15
od zdenko
tzv. dieselovy motor na benzin. motor vyuzivajuci krutiaci moment a nie vykon. motor pracuje pri nizkych otackach ako diesel :smile:

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 07:06
od cretino
pri tom motore islo hlavne o ekonomickost prevadzky a o vyuzivanie nizkych otacok pri kazdom jazdnom rezime, tomu napomahal aj dlhy diferencial s pomerom 2,79 alebo 2,93. krutiaci moment 230Nm pri 3200 otackach :D

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 08:02
od BMino
eta v casoch svojej slavy zrala menej ako klasicky benzin
treba sa na tom previest, stoji to za ten zazitok :D

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 08:27
od pietro642
rad by som ;) vdaka zas som o nieco mudrejsi.

-takze eta nieje zly krok

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 09:01
od jararak
pozeras na tu ostru etu co je v inzeratoch? to je z ineho sudka, ta ti zrat malo urcite nebude :D

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 09:04
od cretino
len pre info, moja zrala pri konstantnej stovke 11 podla ekonomeru, pri konstantnej 160 to bolo 12 :D
ale stacilo moju cestu skombinovat s malou zapchou v BA a vysledok bol okolo 17 :roll:

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 11:04
od pietro642
cretino napísal:
len pre info, moja zrala pri konstantnej stovke 11 podla ekonomeru, pri konstantnej 160 to bolo 12 :D
ale stacilo moju cestu skombinovat s malou zapchou v BA a vysledok bol okolo 17 :roll:



takze to neni az take usporne :D heh

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 12:46
od cretino
pietro642 napísal:


takze to neni az take usporne :D heh


ta moja bola ostra eta, tam o uspornosti moc nemoze byt reci :D ale za to to chodilo velmi slusne :roll:

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 13:39
od pietro642
cretino napísal:

ta moja bola ostra eta, tam o uspornosti moc nemoze byt reci :D ale za to to chodilo velmi slusne :roll:



ale nema nad 325i ci?

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 14:04
od cretino
pietro642 napísal:


ale nema nad 325i ci?


myslis spotrebu alebo vykon?
moja chodila lepsie ako 325i, citelne.. samozrejme to svoje aj zozralo.. na spotrebu 325i sa musis popytat niekoho, kto to auto mal a dlhsie pouzival

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 14:18
od pietro642
ked uz tak aj aj. aj spotrebu aj vykon

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 14:45
od eko.fresh
pietro642 napísal:
ked uz tak aj aj. aj spotrebu aj vykon

na to treba techlogiu a ta v e30 nieje...
zato e90 335i ma oboje :D

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 15:00
od pietro642
eko.fresh napísal:
na to treba techlogiu a ta v e30 nieje...
zato e90 335i ma oboje :D



cim menej elektra tym lepsie podla mna. ako zas az na hranicu emecky ist nemusime ale aj tak :D

Re: M20B27?

Napísané: Pondelok, 28. Marca 2011, 15:05
od BMino
pietro642 napísal:
ked uz tak aj aj. aj spotrebu aj vykon


kamarat mal 325i, dost sme sa s tym vozili, ja som zas mal v tej dobe 320i, na 325i mu vychadzala spotreba okolo 11-12, na 320i 9-10, pritom sme jazdili tie iste trasy

dnes uz skoro kazda eta ma najlepsie za sebou, tak ta spotreba uz je vyssia