Strana 1 z 1

vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Piatok, 15. Októbra 2010, 23:02
od tomas e36
chcel by som sa opytat, ci by mi niekto nevedel povedat, co stoji tesnenie pod hlavu na bmw e36 2.0 110kw.. pripade ci nema nejaku fotodokumentaciu.. a aky je postup.. :(

Re: vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Piatok, 15. Októbra 2010, 23:49
od nnoorrbbii
tesnenie je urcite lacne, skor ide o to dat zrovnat hlavu, to je zrejme najnakladnejsie.

Re: vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Sobota, 16. Októbra 2010, 00:16
od ViktorDDD
samotné tesnenie do 60€ by si mal zohnať, ale daj k tomu aj nové šruby sada stojí cca 40€, ale pozri nejaký eshop aby si vedel presné ceny alebo skús obchodnú sekciu tu na fóre, a prečo vlastne meníš tesnenie? väčšinou keď prdne tesnenie tak to je následkom problému s hlavou, napr. skrútená, prasknutá hlava, takže minimálne zrovnať hlavu aj keď s ňou nebol problém ale pre istotu

Re: vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Sobota, 16. Októbra 2010, 15:57
od tomas e36
ja som uviedol jednemu mechanikovi taky problem, ze: ked je studeny a nastartujem ho, ide z neho hust biely dym.. a ze ci sa mi straca voda.. ked dolejem na mierku, jazdim.. rpidem na druhy den, a otvorim nadrzku, je asi 4cm pod... dolejem na mierku a ked potom skontrolujem tak je 4cm nad... a on mi povedal ten mechanik, ze to bude treba vymenit tesnenie pod hlavou

Re: vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Sobota, 16. Októbra 2010, 16:33
od nnoorrbbii
podla mna to je este urychleny zaver.
Ked je studeny a ide biely dym nemusi to znamenat tu vodu, ked to robi aj za tepla tak moze.
Mne sa tiez straca voda, neviem kde, ale netlaci mi to cez tesnenie.
Vacsinou ked odide tesnenie tak sa ti bude miesat olej do vody alebo naopak, kazdopadne ja by som este poskumal, a ked to je iste tak siel dotoho, lebo je to predsa dost nakladne a ked mu nic nie je tak zbytocne ho robit.

Re: vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Sobota, 16. Októbra 2010, 19:59
od mys_iak
tomas e36 napísal:
ja som uviedol jednemu mechanikovi taky problem, ze: ked je studeny a nastartujem ho, ide z neho hust biely dym.. a ze ci sa mi straca voda.. ked dolejem na mierku, jazdim.. rpidem na druhy den, a otvorim nadrzku, je asi 4cm pod... dolejem na mierku a ked potom skontrolujem tak je 4cm nad... a on mi povedal ten mechanik, ze to bude treba vymenit tesnenie pod hlavou


sprav si fixou ciaru na chladici kde mas vodu ked je motor zahriaty... tak si to skontroluj par dni po sebe ;) bude na podobnom mieste ta voda... je tam nejaka roztaznost hadic popripade voda prechadza cez okruhy a tie sa otvaraju cize... po zahriati ta voda ked mas zatvorene vicko na chladici je nizsie ;)

skor by som sa na to pozeral tak ze kolko ti tej vody ubudne ;) nieze raz je hore a raz dole...