Strana 1 z 1

Burnout-ako na to?

Napísané: Sobota, 18. Septembra 2010, 20:29
od caliopcar
Čaute baworáci. Mám s kamošmi takú dilemu. Ako na burnout. Na mnohých videách trebárs na youtube je vidieť burnout na rôznych typoch a ročníkoch baworov. Kamaráti trvrdia, že musia byť nejakým spôsobom odpojené zadné brzdy, inak by sa nedalo stáť na brzdách, a zároveň "gumovať". Mne sa to ale nezdá. Mám síce BMW, ale nemám podľa mňa na to ani motor, a ani prachy na stále nové gumy, aby som to skúšal. Tak vie mi niekto skúsený povedať ako to naozaj je? :-k

Re: Burnout-ako na to?

Napísané: Sobota, 18. Septembra 2010, 20:34
od TT-SIMIK
Ak má auto poriadny krútak tak na brzde nemusí ani stát......)))))))zadne brzdy brzia o dost % menej ako predné,tak ak len citlivo stlačíš brzdu,tak auto to dokáže pretočiť,ale to je na pozeranie pre malé deti..........

Re: Burnout-ako na to?

Napísané: Sobota, 18. Septembra 2010, 20:37
od dodoIPD
Trapis tym cele auto ... zbytocne.

Spojka > 1 > Plyn vytocit motor > zo spojky preniest nohu na brzdu a stlacit ju citom takym aby sa auto nehybalo > pridavat plyn aby sa kolesa tocili

Re: Burnout-ako na to?

Napísané: Sobota, 18. Septembra 2010, 20:48
od caliopcar
Dík, toto bola aj moja verzia, ja som neni 19- ročný "sopliak, bez urážky mladších samozrejme", a nemam nejakú starú humpolu za pár korún, aby som si takto ničil auto ktoré milujem. Išlo naozaj len o rozpor medzi mnou, a kamarátmi ako sa to robí.
Tak dík moc za odpovede.

Re: Burnout-ako na to?

Napísané: Sobota, 18. Septembra 2010, 21:33
od ice.blade
po dogumovani nechat autu vychladnut rozzeravene kotuce, dvihnut, vymenit zadne gumy hned aj s platnickami ;)

Re: Burnout-ako na to?

Napísané: Nedeľa, 19. Septembra 2010, 00:22
od johnyfly1
kedysi tu bola tema o tom ako na gombik odpojit brzdy a tusim ze sa tam jednalo o zadne brzdy :roll: myslim ze tam o tom pisal BlackMW ale nie som isty :-k

Re: Burnout-ako na to?

Napísané: Nedeľa, 19. Septembra 2010, 07:54
od MattyX
no pokud to pak clovek uz se "šmykama" myslí vážněji není problem si na zadní okruh brzdovky udělat ventil a pak zadek odpojovat z kabiny :) držet auto pod brzdou je dobrý akorát tak na utavení gum a na nic víc a možná tak na větší machrindex mezi kamarády :) hodí se to spís pokud chces obkrouzit driftem male kolecko kdy levou noho korigujes brzdu a plyn na podlaze :lol: :lol: