Strana 1 z 5

Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Nedeľa, 3. Januára 2010, 20:21
od Peppo
pozdravujem zavodnika na striebornom bmw E39 pravdepodobne 530d EVC PE500xx, ktory sa chcel somnou nahanat dnes tj. nedela 3/1/2010 na dialnici TT BA.

Neviem co si si chcel dokazovat ale ja som ti ukazal ze ti to nejde az tak dobre ako si si myslel...

to vies, 4 vyfuky niekedy znamenaju vykon a nie tuzing ako vo vacsine pripadov...

PS: od 200 ti to dost dymi
PS2: viem ze su vianoce ale rob s tym nieco, check control ti stale preblikoval zadne brzdove svetla, lave prave aj tretie brzdove - ked som ta tlacil tak to vyzeralo ze tlacim vianocny stromcek....

som rad ze som bol o 10minut skorej doma a ze sa mi nerozbili vajicka co som mal v kufri...

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Nedeľa, 3. Januára 2010, 20:45
od BMWpositiv
...no vieš, keď natrafíš na súťaživý typ vodiča... :lol:
...ale keď to nejde, tak to nejde... :mrgreen: (spieva Zdenka Predná)

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Nedeľa, 3. Januára 2010, 21:20
od Jannci
peppo, nabuduce si pusti toto miesto toho kona

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Nedeľa, 3. Januára 2010, 21:32
od dracik.bmw
Uz som sa lakol ze to je chembos.Esteze ten neni pretekar a nema PE ale BN :lol: znacky...hehe

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Nedeľa, 3. Januára 2010, 21:35
od chembos
hh aj ja som pozeral ze hadam som to neni ja, ale nemam take znacky no :D a TDS by toho proti peppovemu autu asi nic nespravilo :lol: ale cez 200 to ide bar jako :twisted:

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Nedeľa, 3. Januára 2010, 22:04
od Džaro
BMWpositiv napísal:
...no vieš, keď natrafíš na súťaživý typ vodiča... :lol:
...ale keď to nejde, tak to nejde... :mrgreen: (spieva Zdenka Predná)


Alebo skor ked to nejde tak to prejde. :D

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 02:38
od zdenko
=D> :^o

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 07:59
od Mr.S
Peppo, ale vies ako bol chlapec napumpovany adrenalinom :D
Si mu urobil den... teraz ma zazitok ako ON s 530D nahanal e92 M3 :mrgreen:

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 08:37
od BMino
Mr.S napísal:
Peppo, ale vies ako bol chlapec napumpovany adrenalinom :D
Si mu urobil den... teraz ma zazitok ako ON s 530D nahanal e92 M3 :mrgreen:


a ako to uz byva, tak to este prifarbi o nejaku supersportovu upravu :D

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 09:13
od birki
mna dneska dala dole na dialnici 105 embecka siniem si to 100 v pravom pruhu medzi sc - ba a z lava kukam dedo na skodovke ma predbieha.. a nechvalim sa... .... kokos ale fakt dobre isla a bonus bol NO znacka,.. ci aku spz ma namestovo ?? :D

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 09:49
od Peter92
ja som siel v sobotu na MLku swechat-BA idem 140 tempomat a zacne sa na mna lepit daihatsu, neblikal proste zapol dialkove tak pozeram do spataku ci mu to uz komplet nejebe pridal som na 150 a chudak zistil ze z tej kary viac ako 141 s dobrym vetrom nedostane :mrgreen:

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 10:15
od dodoIPD
Peto , ten pan co odomna kupil 328i ma tiez dajhatsu 1.3 automat , male auto co ma ledva 800 kg , rv. 2002 a to auto ma nejakych skoro 100 koni , on s tym jazdi slalomy :)

Takze bacha nato, vzdy vyhrava ten kto ma lepsi pomer vaha/vykon

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 10:18
od alfi666
Pri vysokej rychlosti uz viac zalezi na pomere vykon/odpor vzduchu nez samotna vaha ;).... cize ked je to daihatsu nejaka krabica, tak mu vykon/vaha pomoze na sprinte ale VMAX bude mat slabe ;)

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 14:01
od Peter92
tak tak pri vysokej rychlosti mu nepomoze nic...proste ked on ma maximalku trebars 140 a ja 220 tak logicky nema sancu aj ked na sprinte by mozno mal :)

Re: Pozdrav pre zavodnika

Napísané: Pondelok, 4. Januára 2010, 18:59
od jararak
bolo dajake daihatsu, bola to 650 kilova skatula podobna ticu, len o cosi sirsie, objem motora 700cm3, problem bol ze ten motor krutil vysoko cez 13t otacok, to auto malo cez 100koni a vela poblaznenych mozgov ejakuovalo cez dutinu lebecnu ;P