Problémy s PNEUESHOP-om, resp. s TOPPNEU, s.r.o.
Napísané: Štvrtok, 29. Októbra 2009, 14:15
Zdravím,
takže neviem či si niekto v poslednej dobe objednával pneu z http://www.pneueshop.sk alebo z http://www.pneumatiky.in, pretože mne sa prihodila nasledovná situácia:
13. 10. som si online objednal 4ks zimných pneu (MATADOR MP59 XL, 235/45/R17) cez http://www.pneueshop.sk
17. 10. som dostal nasledovný e-mail:
27. 10. som im napísal nasledovný e-mail:
29. 10. som sa s nimi snažil telefonicky spojiť, keďže žiadnej odpovedi ani telefonátu som sa od nich nedočkal, lenže obidve mobilné čísla boli od rána vypnuté a po príchode domov som si našiel nasledovný e-mail:
...akože wtf???
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
takže neviem či si niekto v poslednej dobe objednával pneu z http://www.pneueshop.sk alebo z http://www.pneumatiky.in, pretože mne sa prihodila nasledovná situácia:
13. 10. som si online objednal 4ks zimných pneu (MATADOR MP59 XL, 235/45/R17) cez http://www.pneueshop.sk
17. 10. som dostal nasledovný e-mail:
Dobrý deň,
Vaša objednávka v sume: 473.24 € s DPH bola vybavená a vyexpedovaná na adresu:
Xxxxx Yyyyyy
Wwww 99
123 45 Zzzzz
Objednávka Vám bude doručená do 24-48 hodín v pracovných dňoch. Balík Vám bude doručený kurieskou službou DPD.
27. 10. som im napísal nasledovný e-mail:
Dobrý deň,
s poľutovaním Vám musím oznámiť, že nakoľko moja objednávka bola vyexpedovaná dňom 17. 10. 2009, do včerajšieho dňa t. j. 26. 10. 2009 mi ešte stále nebola doručená. Pre efektívnejšie vyrozumenie z Vašej strany ma kontaktujte na tel. čísle: 0999 123 456.
Ďakujem.
S pozdravom
Xxxxx Yyyyyy
29. 10. som sa s nimi snažil telefonicky spojiť, keďže žiadnej odpovedi ani telefonátu som sa od nich nedočkal, lenže obidve mobilné čísla boli od rána vypnuté a po príchode domov som si našiel nasledovný e-mail:
Vážený zákazník,
s ľútosťou Vám oznamujeme, že spoločnosť TOPPNEU, s.r.o. Vám nemôže dodať Vami objednaný tovar vo Vami požadovanej dobe z dôvodu, že zasielateľská spoločnosť Direct Parcel Distribution SK, s.r.o. nám najprv dňa 20.10.2009 oznámila, že môže dodávať pre našu spoločnosť len 30 balíčkov denne z požadovaných 450 balíčkov denne a neskôr nám oznámila, že úplne prestáva vykonávať doručovanie z dôvodov citujem" nedostatku prepravných a logistických kapacít DPD aj napriek prísľubu pred začatím zimnej sezóny 2009, že nebude problém zvážať denne 450 balíkov.
Aj napriek maximálnemu úsiliu,ktoré sme vyvinuli sa nám nepodarilo dohodnúť so žiadnou prepravnou spoločnosťou, ktorá by dokázala uvedený výpadok nahradiť. Z tohoto dovodu sme núteny náš projekt pozastaviť. Spoločnosť TOPPNEU, s.r.o. je v tejto situácii taktiež poškodenou.
Kedže táto situácia zaskočila takisto ako Vás aj nás, týmto Vás chceme poprosiť o pochopenie a podporu, keď sa nám podarí situáciu normalizovať. Dúfame, že po obnovení projektu sa k nám radi vrátite.
Na základe uvedených skutočností sa Vám ešte raz ospravedlňuje spoločnosť TOPPNEU, s.r.o. za nedoručenie Vami objednaného tovaru
S pozdravom
Tomáš Bzik, konateľ
...akože wtf???
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)