Strana 1 z 3
Mnam....Ostra X6 uz buduci rok
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 12:32
od patres
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:06
od Helldiver
Smutne je ze odsunuli M3 CSL a namiesto toho idu tlacit mastodontov X5M a X6M s kravskymi turbomotormi... Holt taka je doba, bohuzial.
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:11
od lupo
v novom autobild sportscars je aj test. vraj to chodi jak svina...
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:13
od SamoM3
No a dalsia zla sprava je ze nove M-kove motory budu uz len s turbom zbohom atmosfera

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:24
od patres
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:28
od Mimo
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:39
od M3 lover
ja si neviem poradit, ale tejto X6 a vsetkym niejako neviem prist na chut

do X5 sa mi este pacili, ale potom sa to niejako ....

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 14:02
od m4x
nuz ziadna potesujuca sprava v tejto diskusii
ale skor by ma zaujimalo M3 CSL

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 14:35
od Helldiver
M3CSL podla oficialneho vyjadrenia autmobilky nebude. Ludia nechcu odlahcene RWD sportove kupe skoro bez vybavy s ostrou atmosferou a manualom, omnoho lepsie pojde na odbyt nalozene mamutie 2.5 tonove 4x4 SUV s automatom a turbami, na ktorom bude rychla aj moja babka alebo chalan s cerstvym vodicakom ktory by sa na ortodoxnom sportaku vyjebal v prvom vracaku.
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:27
od patres
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:29
od alfi666
chlapi chlapi

neviem co vam vadi na turbinke?.. paradny krutiaci moment, lepsie vyuzitie objemu, dobra spotreba...
BMW by bolo hlupe ak by sa silou mocou drzalo atmosferickych motorov za kazdu cenu

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:33
od Helldiver
Turbina ti nikdy neponukne rovnaku reakciu na plyn ako atmosfera, takisto s nou nezazijes pekne stupanie krutaku s otackami, ten zvuk... Turbo si vybuduje skoro max plniaci tlak dakde v 1500-2500ot a odvtedy taha rovnako pomaly az po obmedzovac... S turbom ani nemusis prilis dobre radit, vediet si podradit do zatacky, atd. a ajtak si na tom rychly. BMW si velmi dlho drzalo atmosfery v M modeloch a ja som veril ze tomu tak bude navzdy, ale bohuzial...
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:39
od alfi666
Ano :) suhlasim - ale preco je problem, ze nemusis vediet radit? nieje lepsie mat silu k dispozicii v sirsom spektre otacok? :)
Na druhej strane - turbo sa tiez da spravit aby tlacilo len vo vyssich otackach

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:44
od Helldiver
Lebo ti to ubera to potesenie z jazdy... Tociva atmosfera ma uplne iny charakter... Tu radost ked dolujes vykon s otackami, spravne podradis a auto taha ako besne... A nie ze pomaly odkedy sa rozbehnes tak taha ako lokomotiva vzdy a rovnako, ci stlacim plyn v 2500 alebo 5000 otackach, ako vravim, s tym bude rychla aj moja babka. Pre auto na kazdodenne jazdenie je turbo urcite super, ale ja si M-ko predstavujem trochu inak.
Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 16:07
od m4x
musim suhlasit s Helldiverom, M malo a zatial ma svoje caro s atmosferou
mozno aj lepsia volba oproti turbu by bol kompresor, ale to mozme polemizovat do aleluja.. kazdopadne verim, ze bmw vie co robi a nesklame nas.. isto nam necha aj atmosferu sice uz mozno nie pod znakom M
