Strana 1 z 3

Mnam....Ostra X6 uz buduci rok

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 12:32
od patres

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:06
od Helldiver
Smutne je ze odsunuli M3 CSL a namiesto toho idu tlacit mastodontov X5M a X6M s kravskymi turbomotormi... Holt taka je doba, bohuzial.

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:11
od lupo
v novom autobild sportscars je aj test. vraj to chodi jak svina...

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:13
od SamoM3
No a dalsia zla sprava je ze nove M-kove motory budu uz len s turbom zbohom atmosfera :(

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:24
od patres
Tak aj turbo benzin ma nieco do seba :D :D :D

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:28
od Mimo
[-( :roll:

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 13:39
od M3 lover
ja si neviem poradit, ale tejto X6 a vsetkym niejako neviem prist na chut :? do X5 sa mi este pacili, ale potom sa to niejako .... :roll:

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 14:02
od m4x
nuz ziadna potesujuca sprava v tejto diskusii :-k
ale skor by ma zaujimalo M3 CSL :twisted:

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 14:35
od Helldiver
M3CSL podla oficialneho vyjadrenia autmobilky nebude. Ludia nechcu odlahcene RWD sportove kupe skoro bez vybavy s ostrou atmosferou a manualom, omnoho lepsie pojde na odbyt nalozene mamutie 2.5 tonove 4x4 SUV s automatom a turbami, na ktorom bude rychla aj moja babka alebo chalan s cerstvym vodicakom ktory by sa na ortodoxnom sportaku vyjebal v prvom vracaku.

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:27
od patres
Hold doba sa meni, a s nou aj postoj automobiliek..... :cry: :cry: :cry:

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:29
od alfi666
chlapi chlapi ;) neviem co vam vadi na turbinke?.. paradny krutiaci moment, lepsie vyuzitie objemu, dobra spotreba...

BMW by bolo hlupe ak by sa silou mocou drzalo atmosferickych motorov za kazdu cenu ;)

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:33
od Helldiver
Turbina ti nikdy neponukne rovnaku reakciu na plyn ako atmosfera, takisto s nou nezazijes pekne stupanie krutaku s otackami, ten zvuk... Turbo si vybuduje skoro max plniaci tlak dakde v 1500-2500ot a odvtedy taha rovnako pomaly az po obmedzovac... S turbom ani nemusis prilis dobre radit, vediet si podradit do zatacky, atd. a ajtak si na tom rychly. BMW si velmi dlho drzalo atmosfery v M modeloch a ja som veril ze tomu tak bude navzdy, ale bohuzial...

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:39
od alfi666
Ano :) suhlasim - ale preco je problem, ze nemusis vediet radit? nieje lepsie mat silu k dispozicii v sirsom spektre otacok? :)
Na druhej strane - turbo sa tiez da spravit aby tlacilo len vo vyssich otackach ;)

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 15:44
od Helldiver
Lebo ti to ubera to potesenie z jazdy... Tociva atmosfera ma uplne iny charakter... Tu radost ked dolujes vykon s otackami, spravne podradis a auto taha ako besne... A nie ze pomaly odkedy sa rozbehnes tak taha ako lokomotiva vzdy a rovnako, ci stlacim plyn v 2500 alebo 5000 otackach, ako vravim, s tym bude rychla aj moja babka. Pre auto na kazdodenne jazdenie je turbo urcite super, ale ja si M-ko predstavujem trochu inak.

Napísané: Pondelok, 22. Decembra 2008, 16:07
od m4x
musim suhlasit s Helldiverom, M malo a zatial ma svoje caro s atmosferou
mozno aj lepsia volba oproti turbu by bol kompresor, ale to mozme polemizovat do aleluja.. kazdopadne verim, ze bmw vie co robi a nesklame nas.. isto nam necha aj atmosferu sice uz mozno nie pod znakom M :?