Strana 1 z 1

BMW e60 520d. Kw120 rok 2006

Napísané: Sobota, 13. Marca 2021, 09:08
od Milan Marovič
Zdravím, jedna sa o auto BMW e60 520d KW120 rok 2006. Prolezl jsem několik forum a zdá se mi, že mám takový problém jenom já. Níže ho popíši při sešlápnutí plynu (klidně až ke kickdownu) vyletí otáčky maximálně na 1800-2000. Pokud ho sešlápnu cca do půlky ( na prvním, druhém kvaltu) je motor schopný se vytočit až do 3000 (i tak to trvá relativně déle, než jsem zvyklý), ale nezrychluje tak, jak by měl. 3, 4, 5, 6 kvalt po úplném sešlápnutí nereaguje skoro vůbec. Na rovince ,za mnohem delší dobu, vytáhnu i 140km/h (6. kvalt) Když jedu do kopce (stává se to i u mírnějšího) cítím, jak mu dochazí tlak a postupně padá rychlost. Kopce vyjíždím cca 30-50km/h. V kopci to nemá skoro žádný tah. Musím si podřadit na 2. stupeň. Při neutrálu se motor vytočí klidně do 4000. nevím, jestli jsem si toho zvuku všiml až při vzniku tohoto problému, ale zaregistroval jsem celkem výrazné syčení někde u pravého kola. V místě turba nejspíš (turbo je relativně nové, najeto na něm cca 30000) prosím o radu ďakujem

Re: BMW e60 520d. Kw120 rok 2006  Topic is solved

Napísané: Sobota, 13. Marca 2021, 09:30
od ViktorDDD
Kedy bol naposledy meneny palivovy filter?
Co pise diagnostika?

Re: BMW e60 520d. Kw120 rok 2006

Napísané: Sobota, 13. Marca 2021, 09:50
od PetoK
Netlaci ti turbo, ako ma... je to repasovane, ze ?

Re: BMW e60 520d. Kw120 rok 2006

Napísané: Sobota, 13. Marca 2021, 10:09
od ALAS
Je este mozne, ze ked bolo menene turbo tak sa nedotiahla poriadne hadica a vystsrelilo ju, to by bol ten lepsi pripad.

Re: BMW e60 520d. Kw120 rok 2006

Napísané: Sobota, 13. Marca 2021, 12:17
od TT-SIMIK
Dpf spetny tlak?

Re: BMW e60 520d. Kw120 rok 2006

Napísané: Sobota, 13. Marca 2021, 13:53
od Milan Marovič
ViktorDDD napísal:
Kedy bol naposledy meneny palivovy filter?
Co pise diagnostika?
Pred rokom som vymenil palivový filter