Strana 1 z 3

3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Utorok, 4. Augusta 2015, 08:16
od TT-SIMIK

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Utorok, 4. Augusta 2015, 12:03
od SurrendeR
zachvilku bude co valec, to turbo .. + jedno hlavne :D

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Utorok, 4. Augusta 2015, 12:23
od Dogg88

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Utorok, 4. Augusta 2015, 14:28
od EBOLA
SurrendeR napísal:
zachvilku bude co valec, to turbo .. + jedno hlavne :D

Ja to tvrdim uz davno... A pri niektorych kreaciach v teme pohromy na predaj bude vyzerat vzorec 1 valec = 1 turbo = 1 lauf ;-)

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Streda, 5. Augusta 2015, 19:17
od auto111
A mozno sa dockame 1-valca so 4 turbami, preplnovanim, DPF a AdBlue.
Vsetko v jednom aute. :twisted:

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Streda, 5. Augusta 2015, 20:11
od TheCarista
ani motor s tromi turbami nevedeli postavit bez toho aby sa to furt nedojebavalo, tak co bude s 4-turbom nechcem ani vediet :D kazdopadne lutujem toho kto si to kupi :D

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Streda, 5. Augusta 2015, 20:27
od voMacK
Tak konvecnym motorom uz zvoni umieracik. toto su posledne vykriky do tmy. Nastupuje era alternativnych pohonov.

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Streda, 5. Augusta 2015, 22:38
od PetoK
Ja tvrdim ze nie, pretoze kapacita Li-ion je stale bieda...

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 04:08
od auto111
Alternativnym pohonom su (aj) palivove clanky ktore IMHO davaju realny zmysel.

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 05:15
od ViktorDDD
vodíkový pohon má obrovský potenciál, ale kým je pod púšťou čierne zlato tak sa s vývojom naftových/benzínových motorov neprestane

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 05:54
od EBOLA
Ja elektrickym stale drzim palce... V laboratornych podmienkach uz spravili baterie napriklad hlinik-vzduch ktore su lahsie a v aplikovani do aut dokazu ich dojazd predlzit na 1500km, popripade novu bateriu zatial s nizkou kapacitou a malym poctom nabijacich ciklov ktoru je mozne nabit do 1 minuty... Raz to pride...
Ked sejkovia naseru amikov a ti sa rozhodnu odstrihnut od ropy a konecne vytiahnu z trezora funkcne nakresy novych aut. Zatial musime trpiet pomale umieranie konvencnych motorov....

Inak viem, ze trosku mimo temu ale vie mi niekto rozumne vysvetlit ako je mozne, ze pri cene ropy na svetovych trhoch presahujucu 100USD/barel bola cena benzinu 1,45e a teraz pri cene ropy 45USD/barel je cena benzinu cca 1,3? Bud som kokot alebo lietadlo.

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 05:58
od ViktorDDD
a v určitých krajinách načapuješ 95ku za 20centov/liter :wink:

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 08:02
od Gorgi
Viva La Fico

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 08:38
od asfethan
Tak je tam aj urcita zotrvacnost trhu. Na malom trhu sa zmeny prejavuju pomalsie ako na velkom. Konkretna sarza sa predava s cenou ktora reflektuje naklady na vyrobu v tej dobe. A samozrejme spotrebna dan predrazuje palivo niekolkokrat.

Ohladom alternativnych pohonov to nevidim az tak ruzovo. Museli by klesnut vyrobne naklady a zvysit uzitkova hodnota (dlhsim dojazdom, atd..) elektromobilov. Synteticky vyrabane paliva zacinaju byt realitou. Technologicke postupy su zvladnute a do praxe vstupia hned ako budu viac rentabilne ako tazba. A netreba menit, ani budovat nic. Ekosystem okolo tychto paliv je budovany pomaly cele storocie a je velmi silny.

Re: 3 boli malo budu 4..:-)))

Napísané: Štvrtok, 6. Augusta 2015, 15:44
od Gabo10
EBOLA napísal:

Inak viem, ze trosku mimo temu ale vie mi niekto rozumne vysvetlit ako je mozne, ze pri cene ropy na svetovych trhoch presahujucu 100USD/barel bola cena benzinu 1,45e a teraz pri cene ropy 45USD/barel je cena benzinu cca 1,3? Bud som kokot alebo lietadlo.

pretože na slovensku jazdíš na dani :D 57% je dan z benzínu a 40,6% je dan nafty :) + DPH 20%

http://www.topspeed.sk/keby-sme-neplati ... -v-eu/9012