Strana 1 z 2
BMW laky
Napísané: Pondelok, 6. Októbra 2008, 08:38
od misenko00
kde miesaju BMW laky alebo odporucte nieco kde to miesaju niekde v okoli NR.. thanks
Napísané: Pondelok, 6. Októbra 2008, 10:30
od popo
skús nájsť autolaky a tam ti namiešajú farbu a nielen na BMW.Na veži tlmiča máš čislo a názov farby a podla toho ti dajú farbu.
laky
Napísané: Pondelok, 6. Októbra 2008, 17:39
od duro4
Všade miešajú laky, mne miešali v autosalóne Škoda...,a na číslo sa nespoliehaj, vyber podľa neho vzorky (je ich viac),zober vzorkovník k autu a prirovnávaj. Môže byť rôzna zrnitosť atď.
Ja som ten,čo vie u nás v okolí najlepšie striekať autá.
Re: laky
Napísané: Pondelok, 6. Októbra 2008, 17:54
od pepo286
duro4 napísal:Ja som ten,čo vie u nás v okolí najlepšie striekať autá.
sory za OT ale neda mi: ... 'Niekedy som bol namysleny, ale teraz som uz uplne dokonaly a bez chyby.'
Napísané: Pondelok, 6. Októbra 2008, 19:38
od misenko00
dik :-)
Napísané: Pondelok, 6. Októbra 2008, 19:46
od Bodka
http://www.automan.sk/
tu som daval ja a spokojnost
Re: laky
Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 06:36
od popo
na číslo sa nespoliehaj, vyber podľa neho vzorky (je ich viac),zober vzorkovník k autu a prirovnávaj. Môže byť rôzna zrnitosť atď.
Tak mi vysvetli že keď sa nemá spoliehať na čislo laku od výrobcu že či je lepšie zobrať výčko nádrže a spoliehať sa na farbu ktorá za xy rokov stála na slnku,daždi,snehu a soli

Velmi pochybujem že vieš striekať autá,maximalne ti to strieka tak z ciciny

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 11:40
od Bodka
Presne tak. Tiez som chcel podla cisla farby, ale nesedela. Lak uz bol trosku vyblednuty. Tak sa farba miesala podla auta.
Ale inac zalezi aj co s tym robis, ked iba opravujes nejake male skrabance, tak to ani nemusi presne sediet. Zopar takych som pretieral farbou, ktora bola dost tmavsia a vidi to len ten kto poriadne preskuma auto, alebo ja...
Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 12:26
od pepo286
co ja viem tak farba sa miesa podla cisla a skuseny lakernik ju potom este doupravuje (domiesa) podla toho ake je auto stare a ako bolo o neho starane (garazovane/nie, umyvane kefami v autoumyvarke ...) ... a ked je to lakernik dobry ... tak sa trafi skoro presne
Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 15:28
od chembos
napriklad ja osobne chcem striekat prednu kapotu, pozrel som cislo farby a nepasoval odtien zrniecok metalizi, a to len preto ze auto uz bolo prestriekavane vo firme Maxmayer(dopocul som sa ze dobra firma) ale tie zrniecka proste nepasovali, takze len podla cisla sa to neda, samozrejme malo by sa dat pokial auto nebolo prestriekavane alebo nejak inak zasahovane do laku, podla mna zalezi aj od poslednej vrstvy laku aky ma odtien

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 16:44
od Peped
V krškanoch pri harleji, firma sa volá Migma.
Tam ti chlapík vyjde von k autu a podla vzorkovníka presne na to miesto kam potrebujes pohladá najlepsi odtien, a maju dobre ceny.

Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 17:33
od misenko00
juchu :-)
inak tam rozmysloam ze skocim :) dika
Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 18:44
od popo
[quote="chembos"]napriklad ja osobne chcem striekat prednu kapotu
Striebornej je strasne vela odtienov a zrnitostia{striebornu vobec netrafis,skoro vzdy to netrafi na 100%} dost podstatne je aj to akeho vyrobcu farby dava automobilka.A teraz ked sa pouzivaju vodou rieditelne farby tak to je pohroma.Znamemu lakovali predny naraznik vodovkou a iny odtien to ma.
Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 20:19
od Majo808
s lakovanim je to tiez tema na dlho. napr. ako pisal popo strieborna je jedna z najtazsich odtienov lebo [ale to aj pri inych odtienoch] ma vela pododtienov. jeden kod farby [striebornej] co byva niekde na stitku moze mat pododtien [strieborna tahana do modra, zlta, seda...] preto je potom na lakernikovi ako sa s tym pohra. musi zobrat vzorkovnik a za denneho svetla ist ku autu a vybrat ten najblizsi ku povodnemu. a potom sa strieka do pristreku. to znamena ze ak sa strieka napr. predny blatnik tak sa streknu aj predne dvere do polovice a obidva diely sa prelakuju cele cirim lakom. aby tam nebolo vidno az tak ten prechod v odlisnosti odtienov a ostatne diely sa prelestia. alebo ak sa ma striekat predny, zadny blatnik a jedny dvere tak je lepsie streknut celu stranu. financne to nieje az tak moc narocnejsie a vysledok lepsi. ale zalezi aj na majstrovi ako strieka. ako taha pistolou. aky tlak. ako sa rozlozi to perletove zrno co je v metalize. kvapne mu o dve kvapky z ciernej viac do pixle pri miesani....
na obycajnych farbach, nie metalizach je to take podobne. do bielej je tiez umenie trafit sa. na starsich autach je vidno hlavne na cervenych lakoch ake su vytahane, zmatovene od slnka. jedine prelestit a potom hladat co najvhodnejsiu, najpresnejsiu. kolkokrat sa stane ze je auto po buracke skladane z troch, stitok s povodnym kodom sa stratil alebo cele auto bolo v minulosti, napr. BMW striekane odtienom cervenej z Mazdy lebo mojej zene sa velmi pacil. lakernik moze zosediviet kym najde s tych stoviek cervenych odtienov zo vsetkych znaciek. dilema
Napísané: Utorok, 7. Októbra 2008, 22:02
od chembos
mno je to tak, pretoze ja na mojom aute vidim hlavne pri tesniacich gumach na dverach, ze auto uz bolo lakovane z vonku, origo odtien bmw tej striebornej mal modre zrniecka, ale tu co mam novu ma do zlta viac zrniecka, a to to striekala nejaka prof. firma, takze problem stym naozaj je