Strana 1 z 2

Aktivní regenerace DPF

Napísané: Nedeľa, 12. Apríla 2015, 17:35
od Mi00wa
Zdravím.
od té doby co jsem opravil výfukovou klapku, nepoznám DPF regeneraci, je pravda že jezdím pořád dálnice město málo kdy. najel jsem už +-800km.
byl jsem i na diagnostice a hodnoty ukazovaly jako by byl uplně nový (motor táhne skvěle a spotřeba i 7l/100km)
kdysi běžela regenerace a byl to hluk ( vyfuková klapka byla stále otevřená > nefunkční ventil od teď je v autě ticho > klapka zavřená, na dálnici se otevře)
Automat někdy řadí ve vyšších otáčkách klidně jsem jel i 50km/h na 3ku točil zhruba 1700-2000ot/min. po té zařadila jak jsem jel trochu rychlejs.
Mám bmw 535d e60 najeto 195 tis. km
nějaké rady ?

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 06:56
od lulu991
precital som si to pre istotu dvakrat a nechapem, s cim mas vlastne problem? :D

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 15:32
od Mi00wa
Jak poznat nejlépe probíhajicí regeneraci ?
Asi ty vysoké otáčky, když automat nechce zařadit ?
reakce na plyn se mi nějak nezdá u tohodle auta :-D
a hluk se taky snížíl díky vyfukové klapky.

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 15:48
od PeqpeK
Mi00wa napísal:
Jak poznat nejlépe probíhajicí regeneraci ?
Asi ty vysoké otáčky, když automat nechce zařadit ?
reakce na plyn se mi nějak nezdá u tohodle auta :-D
a hluk se taky snížíl díky vyfukové klapky.

mas facelift alebo pred facelift? v pripade faceliftu su kat a dpf v jednej plechovke a este nikdy som regeneraciu nepocul
odhalis to cez diagnostiku

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 16:35
od Mi00wa
mám předfacelift, tedy DPF pod autem.

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 16:48
od PeqpeK
Mi00wa napísal:
mám předfacelift, tedy DPF pod autem.

je mozne skontrolovat kedy prebehla posledna regeneracia

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 13. Apríla 2015, 16:55
od Mi00wa
Pojedu ke známému na diagnostiku (pořádnou), klasika jako vždycky :-)

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Sobota, 18. Apríla 2015, 18:22
od voloda
Naco ti je vediet kedy prebehla?? Ked ju auto bude potrebovat a vsetko je v poriadku, tak si ju spusti. U mna sa to prejavuje tak, ze napr. pri rychlosti 110km/h nezaradi 6tku, po odstaveni auta vyfuk puka (alebo nieco take, jednoducho chladne), pri nizkych rychlostiach s autom trha, ako keby chcelo aby som siel rychlejsie, hluk nepocujem skoro ziadny a radi ako trolejbus. Este dodam, ze regeneraciu spusti hoci je v aute len 1/4 nadrze a ked ju nedokonci pri jednej, spusti sa pri dalsej jazde (to len aby tu nevznikali debaty ci si mal dost nafty, atd.). Auto tiez 535d pred lci... :bmwball:

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Nedeľa, 19. Apríla 2015, 09:32
od misonvnz
voloda napísal:
Naco ti je vediet kedy prebehla?? Ked ju auto bude potrebovat a vsetko je v poriadku, tak si ju spusti. U mna sa to prejavuje tak, ze napr. pri rychlosti 110km/h nezaradi 6tku, po odstaveni auta vyfuk puka (alebo nieco take, jednoducho chladne), pri nizkych rychlostiach s autom trha, ako keby chcelo aby som siel rychlejsie, hluk nepocujem skoro ziadny a radi ako trolejbus. Este dodam, ze regeneraciu spusti hoci je v aute len 1/4 nadrze a ked ju nedokonci pri jednej, spusti sa pri dalsej jazde (to len aby tu nevznikali debaty ci si mal dost nafty, atd.). Auto tiez 535d pred lci... :bmwball:



Toto isté sa aj mne stalo začalo to tým že auto bolo zohrieté na prevádzkovú teplotu a radilo až nad 2000ot. Nechcelo my vôbec zaradiť 6ku...Takže to môže byť že regenerovalo dpf? Stalo sa my to prvý krát po výmene termostatov. Žhaviče vyhodilo na diagnostike 2 zlé.

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Nedeľa, 19. Apríla 2015, 10:10
od banned
Zhavice s regeneraciou nemaju nic spolocne pokial viem. Ale ano, regenerovalo ti to, mal si dojebane termostaty a ked si ich vymenil, konecne sa spustila regeneracia, totiz pracovna teplota motora je jednou z podmienok na spustenie regeneracie...

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Nedeľa, 19. Apríla 2015, 13:25
od voloda
To misonvnz: vyzera to tak, ze ti ju spustilo. Oproti bannedovi by som skor povedal, ze zhavice s tym nieco maju. Podla toho co ja viem, zhavice pri regeneracii zvysuju teplotu v spalovacom priestore a tym aj vo vyfuku za nim, tzn. aj v dpf a to ho "cisti". Preto aj tu na fore najdes, ze zhavice muia byt v poriadku. Na druhej strane to moze byt kravina, ako napriklad to, ze musis mat viac ako pol nadrze nafty, ist aspon 110 km/h, atd. Ale teplota motora je urcite nutnost, takze termostaty asi zabrali... :bmwball:

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Nedeľa, 19. Apríla 2015, 13:29
od ice.blade
system regeneracie je nejako navrhnuty a dokaze pracovat aj ked nieje niektory zhavic OK... musi byt vsak 100% ok ostatok, ja by som povedal ze zhavice pracuju stale, nielen pri starte, napomahaju lepsiemu spalovaniu a tym padom nizsiemu zanasaniu DPF filtra s tym padom k dlhsej zivotnosti... nie ako vydojene diesle kde sa snazi regenerovat kazdych 150km

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Nedeľa, 19. Apríla 2015, 13:39
od voloda
ice.blade napísal:
system regeneracie je nejako navrhnuty a dokaze pracovat aj ked nieje niektory zhavic OK... musi byt vsak 100% ok ostatok, ja by som povedal ze zhavice pracuju stale, nielen pri starte, napomahaju lepsiemu spalovaniu a tym padom nizsiemu zanasaniu DPF filtra s tym padom k dlhsej zivotnosti... nie ako vydojene diesle kde sa snazi regenerovat kazdych 150km


Takze je to jasne... :thumbup:

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 27. Apríla 2015, 10:41
od Mi00wa
Já mám nové žhaviče i jednotku, nove termostaty.
A už jsem cítil jednu regeneraci za 1000 km+
Ježděno dálnice.
Jinak musíš mít minimálně 3 funkční žhaviče a termostat (teplota motoru nesmí být pod 75°C) a nádrž nad 1/4 nafty

Re: Aktivní regenerace DPF

Napísané: Pondelok, 27. Apríla 2015, 11:13
od lulu991
ice.blade napísal:
system regeneracie je nejako navrhnuty a dokaze pracovat aj ked nieje niektory zhavic OK... musi byt vsak 100% ok ostatok, ja by som povedal ze zhavice pracuju stale, nielen pri starte, napomahaju lepsiemu spalovaniu a tym padom nizsiemu zanasaniu DPF filtra s tym padom k dlhsej zivotnosti... nie ako vydojene diesle kde sa snazi regenerovat kazdych 150km

Pri chybe zhavenia (bud RJ alebo niektory zo zhavicov) regeneraciu nespusti nikdy...Da sa to vsak ojekabatit, ze po nastartovani/za jazdy sa vymazu chyby, potom to regeneraciu spusti (chybu zhavenia zistuje len pri starte, resp. asi pri zapnuti zapalovania)