... všetko o BMW ...
saltaus napísal:Ahoj,chcel by som sa poradiť čo spôsobuje ,že ventilátor po zapnutí stiahne dobíjanie z 14,4V na 14,1-2V pričom si všimnem,že motor začne mať drsnejší chod.Po vypnuti ventilátora sa dobijanie vrati na povodnich 14,4V a motor sa skludni.Mne to pride ,že ma strašne velky odber. Ventilátor nevydáva žiadne pazvuky a diagnostika nevykazuje žiadny problem.Može byt ventilátor na odchode?Diky za radu.BMW e60 m47
saltaus napísal:ano klima je vypnutá aspoň na pristrojovke.Da sa nejak odstaviť vypnutie klimy cez poistku alebo musím "možem" zhodiť remeň z remenice?

 nesvieti neboj,takže z klimou to neni...ale zistil som,že to robí ovládanie teplého vzduchu na pristrojovke dnes som to celkom stiahol na 17°C a hla zrazu krásne dobíjalo 14,4v a spotreba na volnobeh klesla z 0,9-1l/h až na 0,5l/h cez diagnostiku som zistil ,že tam je namontované elek.pridavne vyhrievanie a to stahuje dobijanie a zvuk motora  zdrsnie...už ste sa stým streli?
 nesvieti neboj,takže z klimou to neni...ale zistil som,že to robí ovládanie teplého vzduchu na pristrojovke dnes som to celkom stiahol na 17°C a hla zrazu krásne dobíjalo 14,4v a spotreba na volnobeh klesla z 0,9-1l/h až na 0,5l/h cez diagnostiku som zistil ,že tam je namontované elek.pridavne vyhrievanie a to stahuje dobijanie a zvuk motora  zdrsnie...už ste sa stým streli?