... všetko o BMW ...
bobcat61 napísal:vdaka PeqpeK.
nevies prosim ta, do akych rocnikovych modeloch sa daval dany motor M47N2 ?
diky za rady.
r.
bobcat61 napísal:vdaka PeqpeK.
nevies prosim ta, do akych rocnikovych modeloch sa daval dany motor M47N2 ?
diky za rady.
r.
madxface napísal:
ano, AAA urcite NIE
Najidealnejsie je poznat VIN, potom rychlo zistis ci je tam stary "dobry" M47 alebo novsi "zly" N47 (zly znamena, ze moze mat problemy s rozvodmi uz od 100 000km, co sposobuje KO motora.)
Vo vacsine pripadov ti vsak mozno pomoze aj opticke rozlisovanie modelov na predfacelift (M57) a facelift (N47)
PredFL ma len dva pruhy cez prednu kapotu, FL ma 4 vid obrazok
Moze sa vsak stat, ze stary M57 ma uz novy facelift, vacsinou z dovodu, ze bol burany.
Ako pisal Peqpek, podla rokov tazko, najma z dovodu, ze sami inzerujuci casto nevedia, co maju a vychadzaju z udajov z technickeho, co nemusi byt pravda.
Pomoct ti moze aj kW motorov
M57 318d 90kW
M57 320d 120kW
N47 318d 105kW (popripade uvadzane ako 100kW)
N47 312d 130kW
Vela problemov ti usetri uvaha nad trojlitrom, od 325d az po 330d, nie je tak az taky velky narast v spotrebe. Ak chces velmi 2 liter, tak aby si bol safe treba tusim od 6/2011 modely, alebo ratat s vymenou retaze ihned po kupe, tj +-1000Eur.
bobcat61 napísal:vdaka vsetkym za odpoved. este vas chcem poprosit:
co v pripade, ak je na http://www.ko.sk takyto vypis ?
Poznámky z kontroly originality:Číslo motora neprístupné, typ motora určený zo zdvojených identifikátorov.
Snímanie mikroskopom nie je možné vykonať z dôvodu chyby v systéme.
alebo
Rok výroby z dokladov: Neuvedené v dokladoch.