Nedeľa, 22. Júna 2014, 10:45
Väčšinou musíš pretesnit Vanos a aj veko ventilov spolu stým vymeníš sviečky a ak sa budeš nudiť vymeníš aj tesnenie pod prírubou olejového filtra. Ak sa rád hráš na gynekológa tak separátor s hadičkami nebudeš mať problém vymeniť spolu s tým vyčistit škrtiacu klapku a voľnobežný ventil, potom by to malo šlapať ako besné a bez problémov
Potom ešte sem tam jebne chladič a elektrická vrtuľa (sahara) väčšinou nejde na žiadnej e39-ne čo sú na predaj
Zapneš klímu a ak do chvíľe nespustí vrtuľu tak je KO. Niekedy sa rozpadne DISA.
Všetko sú to veci ktoré priemerne zručný chalan spraví aj pred činžákom
Nemáš sa čoho báť....
aktualne audi a6 4G
ex:audi a6 c6 avant 3,2 FSI
ex: audi a6 c6 3,2 FSI
ex: volvo S80II D5
ex: octavia2 RS 2,0TDI
ex: e39 touring 530d
ex: e60 530i
ex: e39 523i