... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Schluke
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 26.6.2013
Auto: 525 tds
Kraj: Žilinský

Kupa BMW e38

Nedeľa, 18. Mája 2014, 21:19

Zdar Baworaci chcem sa spytat ci pozna niekto http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-i-at-id5160330.html alebo aka motorizacia je pre 7bawo najlepsia najmenej kazovi motor ktory bol?Popripade kupim e38 do 3000e
Alebo http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-d-at-id4787634.html bude sa to dat spravit alebo koniec newiete volal som s majitelom ze je olej na pieste na 3 valci
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 06:15

najrozumnejšia motorizácia asi 740i
len taká otázka? prečo chceš kupovať vylágrovaný šrot za 3litre keď je už pred kúpou jasné že minimálne ďalších 1500 do toho pôjde??? ](*,) ](*,)
skôr si došetri, a pozeraj sa na autá za 5-6tis. €, teda ak chceš ako si napísal "najmenej kazovi"
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 06:47

Odkial vies ze je vylagrovany ? Jedine nazivo to zisti poriadne.

Motorizacia asi naozaj M62B44 (TU s Vanosom je dalsia investicia do buducnosti pri udrzbe). Hladaj co najvyssiu vybavu a dobry servis. Musis si uvedomit ze skoro kazde take auto bude vydojena krava z dialnic. Na druhej strane lepsie su dialnice ako okresky a mesta vo vychodnom bloku. Servisovat to auto nie je nic narocne - vacsinu si clovek odkaze urobit sam a na internete je tona super navodov ako na to, ale vypyta si znacnu penaznu sumu. Vsetko je tu drahsie, vacsie a tazsie ako na ostatnych autach. Auto si treba poriadne obzriet, zistit co funguje a co nie a kolko bude stat opravit to. Najlepsie si to napisat z obhliadky auta a potom sa pytat, nech poradime a zistime co a ako opravit a kolko to bude stat.

Ta horna 740i vyzera na prvy pohlad celkom dobre. Neriad sa tym kolko tie auta stoja, malo ludi to u nas vie poriadne ohodnotit a na druhu stranu, taketo auta s tymi motorizaciami u nas nemaju cenu.
 
Schluke
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 26.6.2013
Auto: 525 tds
Kraj: Žilinský

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 06:59

Keby som siel pozerat 740i 740D naco si dat pozor pri e38?
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 12:21

Tak urcite na zakladne veci ako motor - trasenie, hlucnost, dymovost, tah atd..., prevodovka musi radit hladucko za tepla v kazdej situacii, za studena sem tam moze trhnut a tocit trocha vyssie, ale nijak vyrazne. Klasicke veci su odidene rezistory na pridavnom ventilatore vpredu (neroztoci sa pridavny ventilator ked zapnes klimu), vypadavajuce xenony (starter na odchode), stahovanie okien (ako na kazdeom BMW urvate tiahlo alebo zauzlene lanko), snimac pozicie obsadenia spolujazdcovej sedacky (svieti airbag), kurenie/fukanie (el. jezko), smrad z klimy (klasika zapareny vyparnik), CD menic necita CD alebo skace (odpeceny laser), nav nefunguje (odsraty modul, alebo laser), klaknute NIVO ak ma (mechy, netesnost,...), brutal tvrdy podvozok (klaknute EDC ak ma), dlhe zapipanie pri parkovani a nefungujuce PDC (klaknute senzory), ...

toto mi tak napadlo z hlavy zatial, ale vsetko su to jednoduche pomerne lacne opravy. Pri 740D pozor na turba a ci idu vsetky valce (vstrekovace) a vsetko co odchadza na dizloch. Inak motorizacie su drziaky. Pri 740i overit ci nepocut retiazku, alebo nie su kusky napinaka vo vani - skontorlovat ci boli menene napinaky a rozvody pri cca 200-250 tis. km preventivne.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 12:39

Rottwa napísal:
Odkial vies ze je vylagrovany ? Jedine nazivo to zisti poriadne.
. . .


odtial: "1 VALEC POSKODENY "
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Schluke
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 26.6.2013
Auto: 525 tds
Kraj: Žilinský

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 13:17

http://auto.bazos.sk/inzerat/36411661/bmw-7.php a tento by bol?
A este dal by sa urobit ten 1 valec poskodeny?
 
pouk69
Príspevky: 274
Registrovaný: 30.6.2011
Auto: BMW e87 130i
Kraj: Nitriansky

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 14:28

pri tej 740i je faktura s cislom byv. majitela z NR, mozes mu zavolat :)
to auto som videl koncom roka stat v jednom NR servise, tento zo ZA ho asi nema dlho. Pytal by som sa preco. Inak vyzera dost dobre a urcite by som ho bral s tymi kolesami. A idealne si priprav financnu rezervu...
 
Oktep
Príspevky: 12
Registrovaný: 17.3.2014
Auto: Bicykel
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 16:06

Ja som bol pozreť tú 740i asi pred 2 možno 3 mesiacmi, keď ešte bola na predaj v Nitre, vozil som sa na tom aj som si ju dôkladne obzrel, štartovala na ťuknutie, nefungovalo predné pdc, zadná roletka preskakovala na konci, kde tu nejaká hrdza ale inak nič zlé, keď si riadne pridal tak auto malo pekný ťah, ale vydávalo zopár pazvukov, hlavne so stúpajúcimi otáčkami bolo počuť zosilňujúce pišťanie, a potom ako som sa dovozil sme auto ešte odparkovali na parkovisku a nechali naštartované, vystúpili sme a bolo počuť nejakú mnou ani majiteľom neidentifikovateľnú rezonáciu od spodku auta, ako keby z oblasti prevodovky, a potom to ešte trochu zosilnelo až tá malinká rezonácia mala zvuk ako keby niekto o seba trieskal dvomi železnými tyčami, no z časti to prehlučoval motor čiže to nebolo až tak výrazné, ALE zmizlo to po tom ako zaradil D a odišiel. Ďalej ako som už povedal tak auto malo zopár kozmetických chýb a budeš zaskočený keď ju uvidíš na živo, pretože nafotil ju pekne ale v skutočnosti ak s tým lakom a karosériou nič nerobil tak tie vady sú celkom dobre viditeľné aj z väčšej vzdialenosti. Motor bol myslím suchý, ale nie preto, že by ho leštil pred tým ako som došiel, ale tým že netiekol.. bol taký trochu zaprášený ale olej nebolo nikde vidieť a prevodovka, tá radila pekne, ja som si ani nevšimol kedy radí pokiaľ som nepozeral na otáčkomer.. Kto vie prečo ju tak náhle predáva po tak krátkej dobe :shock: , vraj sa sťahuje do zahraničia, ale keby to tak bolo tak by o tom vedel už nejakú dobu predom predpokladám a zbytočne si teda to auto nekupoval...
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 16:32

ViktorDDD napísal:

odtial: "1 VALEC POSKODENY "


prepac, ja som dizel ani neotvaral :oops:
 
Schluke
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 26.6.2013
Auto: 525 tds
Kraj: Žilinský

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 18:20

Aha diky a boli kazive 4,0i ked tak poradte dobru 7 za 3000-3500 moze byt aj 3,0D
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Kupa BMW e38

Pondelok, 19. Mája 2014, 19:51

asi jedina vec co odchadzala na tych M62 su tie napinaky retaze, ale preventivne sa to da vymenit a frcis dalej
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Kupa BMW e38

Utorok, 20. Mája 2014, 06:05

hej tie m62ky sú veľmi spoľahlivé motory, M62TU je na tom podobne, rozdiel je hlavne v tom, že v M62 meníš rozvody preventívne, v M62TU z nutnosti :mrgreen:
ďalšia výhoda bezvanosovej V8čky je, že ak sa nemýlim tak k tým dávali ešte robustnú 5hp30 prevodovku, či? (rottwa sa vyjadrí lebo nie som si istý)
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Alpina-S
Príspevky: 176
Registrovaný: 26.8.2011
Kraj: Bratislavský

Re: Kupa BMW e38

Utorok, 20. Mája 2014, 08:16

5HP30 sa pokiaľ viem u nás v EU dávali iba k M60tkám a M73kám,
pri M62 už bola 5HP24, iba v USA dávali aj 5HP30.
5HP30 bola pôvodne vyvinutá pre V12 a používala sa aj v non-bmw dvanásťvalcoch.
Ani jednou neurobíš chybu a ohľadom motora by som osobne volil bezvanos,
odpadá problém s vanosom, rozdiel v spotrebe nie je taký veľký a ťah vanosovej M62jky v dolnom spektre otáčok ti bezvanos vynahradí v tom vyššom :thumbup:
 
Schluke
Autor témy
Príspevky: 28
Registrovaný: 26.6.2013
Auto: 525 tds
Kraj: Žilinský

Re: Kupa BMW e38

Utorok, 20. Mája 2014, 15:28

Diky chlapi je vydiet ze sa vyznate no mne tie cisla nic nehovoria ale teda m62 do 98 a m62tu po 98 a ktory teda radsej?A este ktory motor este ak tak 2,3i 2,5i 2,8 3,0 3,0 s tychto ktory najlepsi no bavme sa okolo roku po 2000

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných