Streda, 21. Mája 2014, 02:00
Ježko kurenia. Ja som pred nedavnom vyriešil podobný problem výmenou ježka a už je všetko OK. Ono je problem v tom že do ježka ide stali prúd, aj ked je auto uspate. Vraj koli webastu, ktore ale večšina aut itak nema

Ježko aj mne nepravidelne zopínal ventilator kurenia. Auto vypnute zamknute a kurenie fuka

. Fuka 30 sekund potom 2 minuty nič. Zasa fuka čo ja viem 20 sekund potom je dajme tomu 5 minut klud a zasa a tak dookola v nepravidelných intervaloch.
Ježko vymenený a žiadny problem všetko tak ako ma byť

BMW 320d touring 04´ farba: titansilber metallic, 110 kw
BMW 330i sedan 00´ farba: cosmosschwarz metallic, 170 kw
EXBMW 530d sedan 06´ farba: mysticblau metallic, 170 kw
EXBMW 316i coupe 94´ farba: hellrot, motor M43
EXNON BMW Octavia II combi 1,9 tdi DSG -
FAIL nikdy viac
EXBMW forever !!! úspešne nakazený BMW už nedám z ruky ! 