Pondelok, 17. Marca 2014, 22:08
tak tie pravidla su v zasade s tym nejazdit napr. na rezervu alebo na malo paliva,ale to plati u tychto typov furt,a dalsia vec je pouzivat kvalitny synteticky 2T olej do nafty,ktory ti primazáva cerpadlo.Napr tie co su do Pil Husquarna,Stihl,ziadne M2T a podobne mineralne oleje ktore moc karbonuju spicky.A hlavne to s tym olejom neprehanat,osvaceny pomer je 1:250 cca,alebo pre jednoduchsie tankovanie na jednu nadrz 1-1.5 oleja.
No a ta oprava sa u mna osvedcila,ked sa RJ trosku prekope a dostane jednu pridavnu externu elektroniku,ktora je v hlinikovom tele a takto sa zabezpeci este lepsia odolnost proti prehriatiu.pred rokmi sa tiez skusali pokusi vnutorneho cinovania Mosfetov,robil nam to aj chlapec z Prievidze no nebolo to spolahlive,odchadzalo to znova po par mesiacoch.Tento sposob oprav co som spomenul je jediny a spolahlivy dlhodoby sposob opravy,ktory sa osvadcil.(ked neberem do uvahy novu original elektroniku od Bosch za 470eur)Porobilo sa takto uz mnoho aut,a klopklop vsetky jazdia o ktorych este viem ze su na okoli bez problemov.A niektore maly tento zakrok uz aj 3roky dozadu.
Bmw 530D A/T E60 Orientalblau metalic M-Packet
Audi A3 8P 2.0TDI PD S-Line Lamborghini gelb
Seat Alhambra 1.9 TDI PD Tiptronic
Alfa Romeo 156 SW 2.4 m-jtd 210PS,470Nm-EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD-EX
Peugeot 206 Roland Garros-EX
Škoda Favorit Silver Line Ex