... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

bmwtt.sk
 
Mouse
Autor témy
Príspevky: 13
Registrovaný: 13.2.2014
Auto: bmw 530 XD
Kraj: Nitriansky

ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:23

Dobrý deň vážení čitatelia
Dal som si čipnúť svoje BMW 530XD 2006 december (e60 v 110 percentnom stave) u chalana v D-Racingu.
Samozrejme, že po úprave som si chcel dať zmerať výkon a krútiaci moment na brzde.
Keďže všetci moji priatelia aj známy majú dobré skúsenosti s MM Racing, rozhodol som sa ísť dať odmerať práve k nim.
Po telefonáte mi však oznámili, že brzdu majú odstavenú do marca. Neostávalo mi teda iné, ako ísť sa dať zmerať do neďaleko vzdialenej pobočky – PROFI TUNING . . .
... nabehol som do garáže..na brzdu...chalan sadol do auta...zmeral ma...
Výsledok: 233,1 koní 573 Newton metrov
Bolo mi to divné, nakoľko nemám problém nechať za sebou kamarátove BMW 535 2006 a susedove BMW 535 2005 (oboje e60), ktoré majú sériovo 270-275 koní a 580 Newton metrov. Moje auto má sériovo 233 koní a cca 500 Newton metrov.
Tak som sa spýtal, ako je to možné?? Chalan mi odpovedal vetou, ktorá znela približne takto:
„Ak máte to auto čipnuté, pravdepodobne tam niečo nie je dotiahnuté do konca“
Moja otázka: „Vy by ste mi vedeli dotiahnuť ten software do úspešného konca??“
Chalan: „Jasné za cca 300Euro sa dohodneme...nech sa páči tu je moja vizitka“
Odchádzal som z Vajnorov (PROFI Tuning) a po ceste domov som volal bez váhania chalanovi, čo mi čipoval auto (D-Racing)... a vysvetlil som mu aká nastala situácia.
Chalanisko mi s kľudom Angličana odpovedal: „Ja si za svojou robotou stojím a tá je 100 percentná a vždy dotiahnutá do konca...zajtra sa zastav“
Tak som sa zastavil. Sadli sme do auta a išli sme sa odmerať na brzdu spolu do neďalekého mesta.
Chalanisko mi nahral originál software od môjho auta, ktorý mal zálohovaný. Nabehli sme na brzdu a „odbrzdili“ sme 228.9 Koní a 510 Newton metrov-!!!ORIGINÁL!!!REÁL!!!
Minútu na to chalan nahodil čip, ktorý si zálohoval pred tým, ako nahral ORIGINÁL.
Výsledok: MERANIE PRI MAXIMÁLNEJ ZÁŤAŽI BRZDY- 270 Koní a 636 Newton metrov
Ako je možné a aké merania a ako manipulujú s brzdou v Profi Tuningu na Vajnoroch, keď mi namerali sériové kone a iba o 60+- Nm zdvihnutý točivý moment??!! Keby im naletím...zaplatím 300 E a výsledok by nebol o nič inši, ako výsledok ktorý sme namerali v nemenovanej firme. Takže celkom pekná slovenská taktika zárobku. Namerať málo, povedať, že je to zle čipnuté, vypýtať 300E a znova akože čipnúť (pritom nič nespraviť) a nakoniec odmerať naozajstné hodnoty a skutočnú robotu niekoho iného a mať zarobené...
Týmto by som sa chcel ešte raz poďakovať ochotnému nemenovanému chalanovi z D-Racingu, ktorý bez zaváhania obhájil svoju robotu a zebezpečil zákazníkovu (teda moju)spokojnosť a nemenovanej firme ktorá ma 2x po sebe bez otázok odbrzdila ...

THE END
 
msakac33

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:27

no Ameriku si teda neobjavil, toto je bezna prax v autoservisoch a funguje to bud tak ze si ojebany hned alebo tak, ze sa ti nieco urobi/opravi a to takym spôsobom, ze sa v blizkej dobe vratis, pripadne sa ti zarataju suciastky a robota, ktora nebola vykonana na vozidle, treba sa zobudit, takto to funguje a fungovalo este za komancov :mrgreen:
 
Pežot

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:34

Cele sa mi to zda divne :D

Na D racing som tiez pocul vselico :D

My robime s MM a pohodka.
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:44

Cele toto je len byznis na ktorom sa dobre nabaluju , ako sa pekne nabaluju na odstranenie DPF , pritom tam nie je nic zlozite ani financne narocne , odstranim si DPF aj sam a potom uz staci len vypnut v RJ iste hodnoty , mojmu kamosovy to spravil nejaky manik za 40 eur ci kolko a v nemenovanych firmach si chceli zhabat 700eur stym ze si este ten jeho odstraneny DPF nechaju , v ktorom je platina za ktoru dostanu dalsich ze vraj 300eur :mrgreen: Pekny ojeb co? :D Hned ako sa prevali nejaky DIY ako to vypinat v RJ , pojdu zrazu ceny z 700eur na 40eur , zneuzivaju to aby stoho mali maximalny profit , lebo vedia ze vela ludi neda 1200 za novy DPF filter radsej da 700 za odstranenie.
 
Pežot

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:46

Slovac si to pyta!! ;)

Byt ojebana... hh
 
Užívateľov profilový obrázok
Patricius
Príspevky: 1176
Registrovaný: 11.9.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: mám

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 19:49

[E61 525dA] ex
[E39 530dA] ex
 
Mouse
Autor témy
Príspevky: 13
Registrovaný: 13.2.2014
Auto: bmw 530 XD
Kraj: Nitriansky

ChipTuning – zárobok po slovensky

Štvrtok, 13. Februára 2014, 21:02

Najhoršie na tomto celom je to, že konateľ spoločnosti (férový človek), ani nevie čo sa na jeho pobočke deje poza jeho chrbát...
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 00:22

Nemusi ti to byt,je to tak....Chalana z xd dobre poznam,nielen ako zakaznika.....

Mozno pocul,ale ja videl realne vysledky,aj pre mojich klientov D racing upravil cez 50aut s toho nejakych 10 najblizsim kamosom a opravil 20cipov po ojebavacoch,respektive po ludoch co s tym nevedia robit,alebo do toho nevidia.....kazdy jeden bol vysmiaty jak leco po uprave a naslednom odvezeni......a po otazke ci chce seriu naspet,asi vies aka bola odpoved.....

K teme brzda poviem len jedno,ak natrafis na serioznu firmu, tak je to ok,mozno si da clovek zmerat auto,lebo potrebuje vediet co ma pod kapotu,aby mal dokaz.Mna brzda napr nezaujima,ale zaujima ma real na ceste,co auto dokaze,ako sa spravs a len tam naozaj zistis ako auto naozaj ide,aku ma akceleraciu z 0-100km/h,zo 60-100km/h,aka je maximalka, ak je cas cas pri zrichleni napr 7sekund a po uprave 5sekund,tak sa da v pohode vypocitat narast vykonu aj z prepoctovych kalkulatorov na nete,kde ich je plno......Ja som momentalne na 300Ps napr..:))))Ani jedna zo sedmiciek co maju moji kamosi,nieje taka rychla..:))))



Pežot napísal:
Cele sa mi to zda divne :D

Na D racing som tiez pocul vselico :D

My robime s MM a pohodka.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Pežot

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 07:02

Ja nesudim nikoho. Len ze som pocul. ;)

Na profi som uz tiez pocul vela veci :D

Ja sa len vzdy pousmejem a idem dalej.
 
undy
Príspevky: 2194
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 07:08

Ja na Profituning nemôžem nič zlé povedať, robili mi 300C (160/198kW) aj CLS (to si už presne nespomeniem teraz, ale tiež cca 25%), vždy s meraním pred/po. Na Chrysleri som urobil vyše 100t km, na Mercedese asi 40000 bez akýchkoľvek problémov. A s E70 s tam taktiež chystám.
 
Pežot

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 07:14

Tazko povedat aka je pravda a kto ojebaval v tomto pripade. Ale urcite by som v pripade chiptuningu chcel mat auto odmerane pred upravou a po nej. ;)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 07:57

to je rovnako vo väčšine servisov,
príklad:
prídeš si dať otestovať tlmiče a povieš že sú od výroby tak ti povedia že sú všetky zle, prídeš na druhý deň chytíš druhého mechanika ktorému povieš že ti to menili tam u nich pred mesiacom a povie že tlmiče máš na 100%

pár príkladov čo sa stalo nám,
ja v pneuservise: dával som si tam rovnať 2 kolesá, následne som si ich doma nalakoval a asi po 2 týždňoch sa tam vrátil aby nahodili gumy, povedal som že kolá boli rovnané, nato mechanik: "tak to robil nejaký kokot lebo sú úplne napiču", ja na to "ten kokot je tvoj kolega tak ho rovno vyhoďte", 2minúty ticha a zrazu "ale sú dobré len som zle videl"

alebo fotrovi sa stalo toto asi pred 15rokmi: šiel na STK (vedľa stanice kontroly stál servis a fungovala medzi nimi taká dohoda že na kontrole dačo nájdu čo následne v servise opravia aby auto prešlo :-k ) a tam mu začali pičovať na brzdy a že brzdová kvapalina stará atď. atď. tak foter povedal že tam vedľa mu robili komplet brzdy pred 2 mesiacmi, ale že neni problém dá to u nich reklamovať celé (bola to pravda dával meniť komplet predné kotúče platničky zadné pakne brzdovku), zrazu sa každý usmieval a všetky hodnoty boli dokonalé

takže na slovensku je to bežné že si každý chváli len svoju robotu, a spravia všetko preto aby oklamali zákazníka že to čo spravil iný je zlé a dobré je len to ich, avšak keď to zákazník odhalí tak je potom celkom sranda sledovať ich reakcie :lol:
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9790
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 07:58

undy, korekcia rovnaká pri prvom aj druhom meraní?
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
undy
Príspevky: 2194
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 08:27

ViktorDDD napísal:
undy, korekcia rovnaká pri prvom aj druhom meraní?


ideš na mňa moc technicky :bmwball:

pamätám si, že v aute sedel cca 30 minút, niečo splietal, že na automate sa to ťažšie meria. Bolo to pred 3 rokmi, už si to presne nespomeniem, hlavne ani neviem, čo je to korekcia. Na tom 300C som mal v PC funkciu merania 0-100 kmh, fungovalo to automaticky, po vynulovaní a pridaní plynu sa to samo rozbehlo, pri 100kmh zastalo samo. Rozdiel po úprave bol skoro sekunda, takže placebo som vylúčil. Krútiaci moment upravil z 520 na 598 nM, prevodovka bola do 600. Auto išlo fakt lepšie, hlavne vo vyšších rýchlostiach /100-130 kmh/ bolo citeľne pružnejšie. Spotreba rovnaká +/-

Niečo mi o nejakej korekcii hovoril, alebo som to videl na grafe, čo mi k tomu dal, ale fakt si nespomeniem ](*,)

EDIT: trochu mi t ale pripadalo menej profesionálne- po tel dohovore som ho tam čakal pred garážou, dobehol chalanisko, hneď sme na to išli, počas toho s niekým komunikoval cez telefón, myslím, že mu posielal hodnoty, alebo celú úpravu. Nahrávanie do RJ trvalo dosť dlho, na PC mi ukazoval priebeh. Len mi ti pripadalo, že tam dobehol sám, predstavoval som si tím pracovníkov, ako to všetko merajú, upravujú...Ale v podstate išlo o výsledok a s tým som spokojný.
 
Užívateľov profilový obrázok
sysell
Príspevky: 491
Registrovaný: 15.3.2009
Auto: octa 1 AGR, F11 535
Kraj: Žilinský

Re: ChipTuning – zárobok po slovensky

Piatok, 14. Februára 2014, 10:12

Mouse daj grafy z brzdy ak mas.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných