... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
johnyfly1 napísal:to mas compact ci nie?
Rottwa napísal:Mozno bude upchaty radiator kurenia. Vela stastia to vyberat, je to uplne na spodku palubovky. Riesil som to pred par rokmi a je to porod. Komplet palubovka von a bud to vymenit, alebo donho naliat nieco, co to vyplavi.
Jamall napísal:nestraš ho hnedka. Nejdříve si zkontroluj ventil topení, zda otevírá a pouští vodu do výměníku v interiéru...najdeš ho na hadici která vede teplou vodu od motoru do interiéru. U tvého topení je na dost nap*ču místě...jakoby za motorem, na příčce...takováto hovadina
http://www.google.cz/search?q=ventil+to ... B500%3B375
Tvé topení má mít takovéto dva hřiby, po stranách, pod plastem stěračů...ale jelikož jsou nesmyslně drahé, tak je tam v podstatě nikdo nemá
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-S ... ltrecover/
Snad nemáš ucpaní výměník polystyrénem
starynovy napísal:Si inde pisal ze ti to aj vari nie? Co je to za mechanik, zavadu urcim za 2 minuty po otvoreni kapoty..
Slafi napísal:
Ten filter nemam na tych polmesiacoch
A je to moźne , že je to upchate ale mysliš že by to sposobovalo priehratie motora ?
Mechanik mi pozre najrpv tu pumpu ak to nebude ona tak potom ten ten ventil topenia
Jamall napísal:
O chlazení motoru se stará velký okruh, tedy chladič v přední části auta. Malí chladič co je v boxu topení, je moc malí, nemá dostatečnou plochu, aby odevzdal dost tepla a tím uchladil motor. Když vemeš v potaz, že v létě skrze ten chladič sotva chceš pustit teplo, tak ty je hned jasné, že tímto chladičem se u žádného auta motor nechladí...ok z malé části áno, ale velmi malé a s takhle malým množstvím odevzdaného tepla vývojáři počítaly
Když ty auto netopí a motor se vaří, nastává situace, kdy do chladiče topení, nemá co dovést teplo, je tam párá a ta nestačí. Obdobná situace je i na straně velkého okruhu, tedy je jasné, že tam není voda. Taková situace může nastat, když máš zavzdušněni systém. Zavzdušněni může nastat únikem kapaliny, nesprávnou výměnou chladící směsi, nebo poškozením těsnění pod hlavou...kdy tlak který by měl odházet ventily...malá část proniká do prostoru pro vodu a tím vodu vytlačuje...dostává se do spalovacího procesu a přirozeně ve formě páry odchází výfukem ven
Snad jsem ti pomohl udělat menší představu o tom jak to tam vypadá