... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
, niekedy aj na druhú otočku.Asi o 3 dni na to po výmene filtra auto už nenaštartovalo vôbec.To čerpadlo proste len bzučí a bzučí.Tak som si myslel že chyba je tam ale aj to pomocné aj to v nádrži išlo....(myslel som si že nedáva niektoré z nich dostatočný tlak,)takže najprv som kúpil nové to pod nohami vodiča ale vôbec to nepomohlo...tak som kúpil aj to v nádrži ani to nepomohlo.Tak som skúsil premerať palivový systém za filtrom kolko tlačí merák ukázal cez 5 barov, to znamená že od čerpadla v nádrži po palivový filter je všetko ok.(aj palivové vedenie je nové).Škoda že som to z merákom nepremeral skôr nemusel som kupovať nové čerpadlá....lebo aj stými pôvodnými to tlačí cez 5 barov.
P.S.VSETKY 4 TRISKY SU OK(žiadna z nich neští ani nepúšťa do prepadu) Nádrž v aute je úplne čistá žiaden bordel ani nič podobné. Auto bolo aj napichnute ale všetko bolo ok jedine vypísalo chybu s palivom ...citujem...."SLABý TLAK NA PALIVOVEJ LIŠŤE".....Takže si to zhrnme mam nove čerpadla nový filter a nové hadičky tlak cez 5 barov...a auto nenaskočí...ale vstále to čerpadlo pod nohami vodiča dlho bzučí
, tak prečo ten slabý tlak na palivovej lište(hadička od palivového filtra po vysokotlaké čerpadlo je ok,je priesvitná takže vidno v nej aj naftu..vzduchové bubliny tam nie su).Potom ma niečo napadlo
Teraz to čerpadlo len tlačí a tlací a všetko sa vracia cez prepad.....

DESEPTIKON napísal:Myslíš tlak čerpadla pri štartovaní??
A čo sa týka tích trisiek ...ešte keď mi auto išlo tak som bol v servise a vtedy mi aj trisky pozeraly a povedali ze su OKale radšej by som si to overil.
Ešte taká malá otázočka..keď zvrtnem kľúč do 2 polohy(začne tlačiť čerpadlo),tak tlačí naftu do CR čerpadla....alebo rovno tlačí cez CR čerpadlo k triskám...ak by to tlačilo k triskám,tak tým pádom by mohla dáka prepúšťať
Hamann napísal:Common rail ma ešte ine čerpadlo ako podavacie (v nadrži) a vstrekovacie (pod šoferom) mne hovorili v servise že to čerpadlo pod šoferom je v podstate vraj vstrekovacie a tlači udajne 300barov kamaratovy tiez dlho dlho točilo kym naskočil motor bmw 330d e46 130kw a potom mu už jedneho dna nechytilo vobec tak vymenil čerpadlo pod šoferom, lebo mu na diagnostike ukazovalo len okolo 50barov - čerpadlo bolo hlučne pred štartom strašne suštalo bručalo ... a teraz auto ide jak hodinky ...
Sk1r3x napísal:[/quote]To kde si vzal tie hodnoty nadzvukové ?![]()
..
to čerpadlo tlačí 4 bary keď má dobrú náladu
msakac33 napísal:
