Zdravím chalani asi pred týždnom som sa dostal k e39 motor 528i, už pri kúpe my bolo povedané že auto nemá 100% ťah a chyba je v snímači kľukového hriadeľa,a že predtým bola na aute menená vodná pumpa lebo sa auto prehrievalo odvtedy sa však už neprehrieva, je možné že to ten dotyčný zle poskladal?

rozprával som sa z mechanikom čo sa venuje BMW opravám už dlhšie a v mojom okrese je fakt macher, on my povedal že chyba može byť v nastavení vačiek ako keby neprepínalo na ostrú vačku,že pri 3500 otáčkach ma to má oprieť do sedadla a má to isť ako divé. chcel by som sa informovať ktorým smerom sa uberať pretože nechcem opravovať niečo zbytočne
príznaky :
bola menená vodná pumpa
auto sa neprehrieva
nežerie olej ani vodu
má taký obmedzený ťah pri 3000 otáčkach už to je lepšie ale nič extra (predtým som jazdil na 523i ale to auto šlo živšie ako táto 528i)
dlhšie štartuje,vždy naskočí ale ten samotný štart je taký že musím dlhšie pridržať kluč na štarte a šlapnuť na plyn aby to naskočilo