... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
 
											JaroWD napísal:Ahoj,
vcera a asi pred mesiacom sa mi stalo nasledovne - po nastartovani malo auto (e46 318i r.v.98) na volnobehu cca 650 otacok. Po chvile zacali "padat" na cca 300 otacok. Hned jak zisla rucicka na tych 300 otacok vratila sa na povodnych 600 a potom zase 300.. Takto chvilu dookola. Neskor to prestalo asi do minuty. Auto sa pri tom dost triaslo a nebolo daleko od zdochnutia motora.
Vedel by mi niekto povedat, preco sa takto spravalo a co by to mohlo robit ?
 
											 je pocut sycanie dost intenzivne a ked ho zhasnem tak on tak vydychne to je normalne to mi robilo vzdy lebo sa vyrovna podtlak v potrubii ale nieco fuci a dost dlho v "zadnej" casti sania ..ide to z miest ako sa spaja vrchny diel so spodnym (vo vnutri je nejaka klapka ktora prepaja sacie hrdla) tam zozadu ide hadica odvetrania z veka ventilov a nad tym je podtlakova hadica na posylovac brzd ...ked motor zhasnem tak s tychto miest ide dost silne sycanie ako som uz spominal a dost dlho nejakych 3-5 sek. akoby motor niekadial nasaval vzduch este ale ved to je hlupost lebo nema preco ked je zhasnuty.... je to take zvlastne ..motor vykony ma ide to v pohode len mne sa to proste nepaci a neviem co to moze sposobovat.... a Flasho kde sa tento filter nachadza vies mi to popisat prosim trosku blizsie? a volnobezny ventil? ved volnobeh sa da anstavovat na skrtiacej klapke cez skrutku ktora v podstate tvori "doraz" pre skrtiacu klapku..alebo je tam este nieco ine co mi do teraz mohlo ujst?
 je pocut sycanie dost intenzivne a ked ho zhasnem tak on tak vydychne to je normalne to mi robilo vzdy lebo sa vyrovna podtlak v potrubii ale nieco fuci a dost dlho v "zadnej" casti sania ..ide to z miest ako sa spaja vrchny diel so spodnym (vo vnutri je nejaka klapka ktora prepaja sacie hrdla) tam zozadu ide hadica odvetrania z veka ventilov a nad tym je podtlakova hadica na posylovac brzd ...ked motor zhasnem tak s tychto miest ide dost silne sycanie ako som uz spominal a dost dlho nejakych 3-5 sek. akoby motor niekadial nasaval vzduch este ale ved to je hlupost lebo nema preco ked je zhasnuty.... je to take zvlastne ..motor vykony ma ide to v pohode len mne sa to proste nepaci a neviem co to moze sposobovat.... a Flasho kde sa tento filter nachadza vies mi to popisat prosim trosku blizsie? a volnobezny ventil? ved volnobeh sa da anstavovat na skrtiacej klapke cez skrutku ktora v podstate tvori "doraz" pre skrtiacu klapku..alebo je tam este nieco ine co mi do teraz mohlo ujst?  
											 
											ONDRO318 napísal:Nazdar chalani ...bol chybny ten separator oleja ... stal ma 30€ vymenil som to za cca pol hodku a vsetko funguje ako ma ... otacky su staale ..nekolisu ...a pri zhasnuti motora uz ziadne "fucanie"! je to v poriadku