... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
fafa111 napísal:nič sa mu nestane. Pozri si návod k autu, možno tam bude písať ako roztláčať/rozťahovať tvoje auto.
Mne (E36) to v návode na obsluhu píše.
chovanm napísal:Pred dvoma týždňami kúpiš auto ako píšeš a neostalo ti 100e na baterku keď vieš, že je zlá tak ju vymeň a nerieš blbosti. Tolko môj názor.
chovanm napísal:Pred dvoma týždňami kúpiš auto ako píšeš a neostalo ti 100e na baterku keď vieš, že je zlá tak ju vymeň a nerieš blbosti. Tolko môj názor.
bikso napísal:Som student neostal mi ani cent dnes som bol rad ze som si za 10 euro natankoval teraz za peniaze co som dostal na menini svojej laske kupim novy olej ... takze nie nezostalo mi ,,LEN'' sto euro na novu baterku ale ked budu a budem mat vimenene vsetky dvolezitejsie veci tak ju samozrejme vimenim.
Dieselpower330 napísal:a co ked je student ?? nejebte seci doneho... ja som tiez student a stiham vsetko menit aj tankovat... je sice pravda ze si vzdy pri kupe auta nechavam 3000e na opravu.. tak on asi s tym neratal... ale poradim mu .. odstav auto na dvore zakrt plachtou a setri peniaze... ked budes mat nasetrene secko pomen a nechaj si aspon 500 na benzin.. potom zacnes normalne fungovat.. toto iste co ty spravil moj kamos a moja rada mu pomohla
Avenger napísal:Pocuj ty si jaka negramota??? Citas si po sebe ako ked iekto spravi jednu hrubku vo vete tak ok ale toto je moc....
Naco si si kupoval auto ked si studentnemas ani na benzin, asi nevies kolko zere ten 6 valec co , lebo za 10e prejdes asi 40km
rychlo to predaj, kup si mesacnik a chod na dovolenku k moru...
Auto s katalyzatorom by sa nemalo vraj roztlacat, a celkovo auto sa roztlaca iba nudzovo nieje to bezny ukon potrebny pre start vozidla