Posmelený klubovými kolegami som sa rozhodol k založeniu novej témy. Mojou snahou je priaznivcom značky BMW, ale aj náhodným čitateľom objasniť skutočnosť prečo niektorý ľudia silou mocou chcú mať BMW rady 7.
Už od samotnej myšlienky stať sa vlastníkom tohto auta som sa stretal u mnohých s krútením hlavy a nepochopením. Inak aj to bol jeden z dôvodov, ktorý ma viedol k registrácii v tomto internetovom spoločenstve. Podeliť sa o dojmy, skúsenosti mať pocit BMW spolupatričnosti a vieru, že ak bude „technicky ťažko“ bude mať kto pomôcť. Hlavne som potreboval zistiť odpoveď na otázku „Mama som naozaj iný ako ostatné deti???“. Prečo nechcem tak ako ostatný „fajnú“ Oktávku, Fiatík či lacnú a peknú Alfyčku. Skutočne nemám nič proti týmto značkám a už vôbec nič proti ich majiteľom, myslím, že väčšina z nás vrátane mňa tieto autá vlastnila a vlastní s patričnou hrdosťou, alebo prinajmenšom s dôvodom, ktorý je známy iba im. No tento príspevok je o BMW a dôvodoch, ktoré vedú majiteľov k ich získaniu. Snáď ešte jedna poznámka pre čitateľov, budeme sa baviť obstarávacích nákladoch 100 000 až cca 400 000 Sk, aj táto horná hranica je pre mňa osobne vysoká, ale každý sme inak situovaný s rôznymi možnosťami.
Takže privatizéri, rýchlo zbohatlíci, Ukrajinská, Ruská, Albánska a zvlášť pozdravujem našu najjužnejšiu vetvu podsvetia, ktorá patrí do NAŠEJ MAFIE, Slovenskej (teda si to myslím, ak máte niekto spracovanú organizačnú sústavu Slovenskej mafie a pridružených menšinových organizácii v excely tak to sem hoďte nech neumriem sprostý), lebo na všetko čo je Slovenské som ako Slovák obzvlášť hrdý a nedám si ju za nič. Tak pre tieto menované skupiny oznámenie:
- Nerehocte sa nad našimi problémami s orieškami a pistáciami v hube hlavne so zdravotných dôvodov. Lebo v prípade, že sa zadrhnete opäť prepuknú pouličné prestrelky a čistky na obsadenie vami uvoľneného miesta. To môže mať za následok život náhodne okoloidúceho. Preto, že guľka ktorú vypustíte so zbrane až toľko inteligencie čo vy nemá a preto nie je schopná rozpoznať čo trafí.
- Alebo viete čo??? ....... nečítajte to vôbec...................
Čo na tom aute vidíš? V prvom rade legendu s bohatou históriou! Mám v pamäti prezidenta Havla a jeho bordové BMW, našich „štátnikov“ , Rezešov auto park, film „KURIÉR“ či mega gíč filmovej ruskej produkcie „BAWORÁK“. Proste legenda noblesy dokazujúca vrchol technickej dokonalosti vtedajšej doby, bez rozdielu aký snob, pablb alebo vážený a vplyvný ľudia ich vlastnili. Nad čím nám vtedy tiekli sliny prúdom, dnes je reálna možnosť takéto auto vlastniť. BMW 7 vnímam ako ohrozený živočíšny druh, nutný záchrany. Tento pocit mám asi vypestovaný od čias kúpy mojej 7-mičky. Kedy som cítil obrovskú potrebu vytrhnúť túto krásku z pazúrov „netvora“ (majiteľa, ale o tom je iný príbeh
http://bmwklub.sk/viewtopic.php?t=7183 )
To auto je veľké! Pojem veľkosti je subjektívny. Nebudem chrliť a zaťažovať vás s číslami. Ale, nech každý aspoň trochu bádavý porovná údaje o veľkosti Oktávky kombi s týmto modelom BMW a potom zhodnotí o koľko je 7-mička väčšia ??? Nemienim presviedčať milovníkov áut typu MORIS, len sa snažím o vysvetlenie pohnútok nás milovníkov toho to modelu. Myslím, že o vnútornom priestore, pohodlí, kvalitnom odhlučnení, skvelej výbave a kvalite dielenského spracovania sa baviť nemusíme. Ide predsa o vlajkovú loď BMW.
To auto je staré! Dôvody pre ktoré nesúhlasím s týmto tvrdením sú popísané v rubrike Technické okienko.
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=7195 K tomuto len kratučkú poznámočku. Nemusí platiť vždy pravidlo, že čím mladší ročník tým lepší technický stav. Preto by som sa zameral viac na stav auta ako na rok výroby. Aj z novšieho ročníku auta je lajdák schopný behom krátkej doby spraviť vrak!
Predražené náklady na servis! Tu si počkám na vaše reakcie. Ale môj subjektívny názor je taký, že cena náhradných dielov dramaticky neodskakuje od ostatných áut. Toto si dovolím tvrdiť, majiteľ BMW 725, ne privatizér a ne zbohatlík bežne odchovaný na sobotňajšom obede, ktorý sa dojedá cca do stredy. Myslím, že každý kto mal aj iné auto (okrem Felície) tieto slová potvrdí. Skutočne som doteraz menil bežné veci (okrem prvotných nákladov na opravu auta, tu chcem poďakovať Heňovi z MARTINA, ktorý mi veľmi pomohol a vďačím mu za face lift) a žiadne sklamanie sa nekonalo. Auto sa každodenne používa.
Myslím, že takáto vzorka argumentov od nechápavých, prečo BMW 7 stačí. Ak niekto, má otázky tak sem s nimi. Nikdy si nedovolím nadraďovať tento model nad ostatné, páčia sa mi na dupané cupé, o modeloch rady 5 ani nehovorím a na starobu si určite zoženiem cabrio. Cieľom tohto klubu je predsa ľudí zbližovať nie rozdeľovať, vážim si každého nadšenca bez rozdielu obstarávacej ceny auta. Snažím sa, len spropagovať BMW rady 7 do povedomia ľudí a presunúť ho s kategórie „to nie je pre mňa“ do kategórie „bežné auto ktoré môžem mať, stojace za zamyslenie“. Toť vsjo. Haleluja.
Ešte na okraj. Blahoželám všetkým, ktorý mali tú trpezlivosť a dočítali to až sem. Verím, že niekedy dôjde k priaznivej konštelácii hviezd a stretneme sa osobne. Najlepšie v typicky „Slovenskej atmosfére“ takýchto prevažne chlapských stretnutí, nech už zámienka bude akákoľvek. Pretože, pred manželkou tento najprirodzenejší „sací mužský reflex“, musím povzniesť minimálne na úroveň „klubového stretnutia“. Hihihi
