No ahojte,
nebol som tu a teraz čítam, že sa to tu začalo dosť preberať. Takže:
Žhaviče a RJ: Vymenené minulú zimu komplet v BMW. - Takže to je ok.
A písal som, že je problém po naštartovaní, nie pri štartovaní. Takže podľa mňa to so žhavičmi nebude.
Ale bol som u chalanov v BMW a povedali, že jednoznačne vstreky 99%. - ale už som to riešil a dva nové som kúpil pred pol rokom.
A teraz sledovanie po pár dňoch od problému:
Auto stálo dva dni, vtedy po naštartovaní boli tie divné zvuky. Ako náhle som naštartoval znova už to bolo ok. Tak isto aj na druhý deň. Aj na tretí. Čiže podľa mňa sa to bude prejavovať po tom ako auto dlhšie stojí.
A teraz jedna sprostá otázka, asi to bude hovadina. Nemôžu sa po dlhšom státí vymazať hodnoty vstrekov, alebo niečo také? Že to potrebuje chvíľu aby to znova vstrekovalo to správne množstvo? To asi nie, ale ma to tak napadlo. A keď tak, asi bude pravda aj to, že vtedy dva dni stálo auto vonku na zime bolo u nás cca 0-3 C. A ďalšie dva dni som to parkoval v garáži - vtedy to nespravilo. Môže byť že bol ten motor naozaj studený.
A teraz posledná vec v bmw si robili z toho srandu a že nič nemám riešiť - lebo mám povesť, že keď to klepne tak to hneď riešim a mením diely, opravujem a že som tam jediný taký maniakálny zákazník
