Sobota, 11. Augusta 2012, 17:30
Když já u 530dA 09/1999 odpojím baterku, tak jediné co musím nastavit je čas na hodinách. Ale chování 535i 1997 neznám, tak bych Ti nechtěl způsobit ještě větší problém. Kód na originál rádio je na takové kartičce v deskách s návodem a dalšími doklady na auto. Ale tohle původní majitelé nejčastěji ztratí. Ať se k odpojení baterky vyjádří zkušenější.
Výpis z diagnostiky nemáš, ale zelená kontrolka tempomatu Ti svítí. Nereagují tlačítka na volantu = buď je to zoxidované, jak píšeš, nebo by mohl být vadný ten spínač na brzdovém (spojkovém) pedálu. Stlačení brzdy nebo i spojky automaticky ruší navolenou rychlost. Pokud by byl spínač vadný (nebo stlačený), tempomat by rychlost "nezapsal" do paměti. Zkus na volném úseku silnice levou špičkou nohy přizvednout pedál brzdy nebo spojky a zkus znova (+) "zapsat" současnou rychlost.
Pokud tohle nepomůže, další možností (bez diagnostiky) je rozebrat ten volant. Ale musíš mít vypnutý a vytažený klíček a to je dost problém, protože si s volantem potřebuješ otáčet. Tak pracuj opatrně a hlavně neodpojuj žádný konektor od airbagu, jinak se Ti zapíše chyba a na tu diagnostiku budeš muset.
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex