... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk

Cowboy66
Autor témy
Auto: BMW 320 touring
Kraj: Nitriansky

E 46 - zrejme čidlo ABS

Nedeľa, 10. Júna 2012, 15:35

Zdravím, mam taký problém zrejme s niektorým čidlom ABS. Nejde mi ani budík KM/H takže predpokladám, že to bude pravé predné alebo ľavé zadné čidlo. Som z okolia nových zámkov a potrebujem, aby sa mi na to niekto kukol čo sa v tom vyzná. Mal som mechanika ku ktorému som brával auto, ale dosť ma o*ebával, tak som sa na neho už vykašlal. Tak teraz si hľadám iného a od vás by som potreboval radu, kontakt na nejakého schopného, poctivého. Dnes je problém asi len čidlo, ale zajtra to môže byť niečo iné a ja sa v aute hrabať pravdu povediac trochu bojím.

Užívateľov profilový obrázok
janest
Auto: E 46 318i Touring
Kraj: Prešovský

Re: E 46 - zrejme čidlo ABS

Piatok, 15. Júna 2012, 16:07

Senzory sú 4, takže jedine diagnostika a potom vymeniť. Ináč hnusná robota, dnes som jedno menil 4 hod. , lebo plast samozrejme pukne. Je to čistá zubárina, špárať, sekať a ťahať. Dokonca aj snímač budeš musieť obrúsiť by sa tam zmestil. Tí bastardi to tam asi lisujú a potom sa tráp.

TT-SIMIK
Auto: BMW
Kraj: Trnavský

Piatok, 15. Júna 2012, 19:44

čidlo nikdy netahat na silu, potom praskne a ide vysekavanie...atd
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

janest

Sobota, 16. Júna 2012, 05:29