... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

obchodna sekcia

Užívateľov profilový obrázok
Kabel
Autor témy
Auto: Ford Focus TDDi 85 k
Kraj: Trenčiansky

kupa bmw 3 coupe 330/320

Utorok, 29. Mája 2012, 23:54

Zdravim .
Chcel by som kupit bmw 3 coupe
Neviem vsak ktore ci 330 alebo 320 CD? 2003/2004
Ako su kazive tieto autaky? Kedze som v bmw laik chcel by som poradit.
Co ma vsak najviac zaujima ci to spapa B100(bionaftu)?
Chcem to na taky dovolenkovy relax kedze mam doma toho becka plno. Nekupoval by som 3 litrak keby ho mam krmit. :D
Dik
-------------------------
Ford Focus 1,8 Endura DI (TDDI) 66kw(90ps) Chip na 85kw

Rozmyslam nad BMW 3 Coupe 320/330 CD

xdrive_11
Kraj: Banskobystrický

Re: kupa bmw 3 coupe 330/320

Sobota, 2. Júna 2012, 17:31

Jednoznacne chod do 150Kw ak su na to financie, spotreba je uzasna a motor este viac, fakt 2.0d ani neries, spotrebu budes mat tu istu,dokonca ked budes chodit rychlo este vatsiu, spolahlivost 150kw je niekde uplne inde a aj keby si dal viac na naftu, usetris na inom, ale zalezi od konkretneho kusu auta, takze nestav vsetko na motor, hlavne si zober dakoho kto okolo bmw daco robi, a nie taky pseudo krcmo znalec co ti len hovadinu poradi a potom budes vrazat peniaze stale do auta. A k tej nafte, nie som kompetentny, neviem o tom nic, ale myslim si ze ak to zriedis a das aditivum mohlo by to stravit, ale ja by som to neriskoval, usetris drobne a riskujes kapital.

Euronimos
Auto: BMW E90 318d (105kW)
Kraj: Prešovský

Sobota, 2. Júna 2012, 19:49

xdrive_11 napísal:
A k tej nafte, nie som kompetentny, neviem o tom nic, ale myslim si ze ak to zriedis a das aditivum mohlo by to stravit, ale ja by som to neriskoval, usetris drobne a riskujes kapital.

V príručke pre majiteľa sa pre VZNETOVÉ (naftové) motory píše:

- Motorová nafta splňujúca normu DIN EN 590
- Nepoúživajte metylester repkového oleja (REM) ani bionaftu, pretože by mohlo dôsť k poškodeniu motora
-... v zimnom období,musí byť doplňovaná zimná nafta...