... všetko o BMW ...
csuka530d napísal:môže a najjednoduchšie to zmeriaš pri palivovom filtri po nahodení Barometra , skoro ihned ti musi naskočit ručička na 7-8 barov
vraj je to 5 barove pod vodičom ale natlači na 8 ak je OK týmto testom vylúčiš že je čerpadlo pod vodičom v keli a ked to budeš skušať, že más v nadrži len 10 litrov nafty tak aj čerpadlo v nádrži týmto testom odskušaš a výlučiš čerpadla a ideš ďalej...
csuka530d napísal:šAK Som ti pisal že skontroluj najčastejšu pričinu slabeho turba je tá hadička ktorá sa doslova rozpadne.
a ked si nevieš rady jednoznačne naklusaj do *Trnavy *TTsimik ti to možno na počkanie vyrieši .
Rudo ZM napísal:Pozri si tú hadičku na reguláciu turba ako píše csuka530d,ale pozri ju po celej dĺžke:od membrány na turbe,cez elektroventil až ku kovovej trubke od vakuovej pumpy.Okrem tejto hadičky pozri aj všetky ostatné podtlaky(k EGR ventilu aj k silentblokom).Stačí aby bola deravá hociktorá z nich a rozhodí ti to celý podtlakový systém.No a potom je turbo zblblé...Túto záležitosť mám už za sebouAk nepomôže,navštív TT-simika,pomože ti......