bruttus,
riesil som to na vlastnom a dospel som k nasledovnemu:
-na EU4 nie je mozne EGS ventil len odpojit, krabica to
pomocou rozdielov v lambda hodnotach zisti a hodi ta do nudzoveho rezimu
(to uz mas vyskusane)
- po dlhych uvahach som sa rozhodol EGR nehat zapojeny (ma aj (niekolko)
pozitivnych funkcii)
- treba sa snazit tankovat co najmensi sajrajt, pripadne spalovaniu trosku
pomoct KVALITNYM aditivom a psychicky sa nastavit na pravidelny servis
sacieho potrubia, mozno kazdych 70-80tis. To je dan za emisie na tych
dnesnych uuuzasne vyvynutych motoroch a pravadzke s naftou z Rodnej hrudy...
- je este jedna vec ktoru mozes urobit:
V riadacej jednotke motora existuje tzv. "korekcna hodnota" EGR ventilu,
prakticky je to hodnota, ktora priamo ovplyvnuje pomer cerstvy vzduch
a spaliny. Touto mozes znizit pomer primesavanych spalin na minimum bez
vedlajsich ucinkov. Tym sa zanasanie sania VYRAZNE obmedzi, takze ho
mozno uz na tomto aute ty ani nebudes cistit
