Piatok, 23. Decembra 2011, 11:40
Základ dobrého štarte je dobrá baterka a štarter v poriadku(ale ty píše,že je nová,tak tam nebude problém),lebo common rail potrebuje švih kôli natlačeniu rail rampy naftou,ak auto točí pomalšie,laik si to neuvedomí,tak motor pretáča viackrát a to stoho dôvodu,že nieje dosiahnutý minimálny tlak na rampe (tušim 250bar) pre štart,a to znamená,že niektorá tryska má vyšší unik paliva do prepadu,alebo už čerpadlo má nejaké opotrebenie a tlak na rampe sa straca a tým padom to zle štartuje, common rail naštartuje do -5 bež žhavenia bez problémov, potom už problémy nastavaju, to znamená,že pre tvoj problém je najlepšie riešenie diagnostika,OEM diagnostika ktorá ti ukáže dôvod,zleho štartu.....či už tlak na podavacom čerpadle,alebo tlak pri štartovaní na rampe,alebo odchylku trysiek..a podla toho viem určit,kde je problém......)))))