... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Tyler
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 10.10.2011
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Ostré vačky 320i

Pondelok, 14. Novembra 2011, 17:56

Máte niekto skúsenosti s ostrými vačkami? Čo všetko k tomu je potrebné vymeniť, aby to malo zmysel? Výsledný efekt? Cena?? :)
E36 320i coupe
 
Užívateľov profilový obrázok
JOKO020
Príspevky: 749
Registrovaný: 16.2.2008
Auto: E61 525d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Ostré vačky 320i

Utorok, 15. Novembra 2011, 08:16

320i......... cena vysoka, zmysel to nema žiadny, staci prehodit vačky a zmenit soft rj... a uz sme na cene min 800 e
vykon prida max 10-15 kw.
pri zvyšovaní výkonu u 320i treba postupovat nasledovne: Kep motor min 2.5i a prehod ho tam.
Financne je to lacnejsie a vykonu to prida viac ako nejake vačky a pod...
na oko je ten motor totožný a difom z 320i to pojde ako gula :wink:
ex:
E46 330CD Mpak
BMW e36 320i coupe //M Paket 18"
 
BMWrobika
Príspevky: 72
Registrovaný: 31.8.2011
Auto: BMW e36 323ticompact
Kraj: Nitriansky

Re: Ostré vačky 320i

Utorok, 15. Novembra 2011, 10:04

musim sa priklonit k tomu nazoru a motor 2,3 je najlepsi te ked das budes spokojny
 
Užívateľov profilový obrázok
Dogg88
Príspevky: 6035
Registrovaný: 25.1.2009
Auto: n/a
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: Ostré vačky 320i

Utorok, 15. Novembra 2011, 10:06

motor 2,3? :-k snad nemyslis z 323i
...som tu spravne na BMWklube?
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín
 
Užívateľov profilový obrázok
JOKO020
Príspevky: 749
Registrovaný: 16.2.2008
Auto: E61 525d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nitra

Re: Ostré vačky 320i

Utorok, 15. Novembra 2011, 11:55

motor z 323 je 2.5 obsah...a či je najlepší?? to veru nie, skor by som pokukoval po M50B25 co je starsia 2.5 z 325i bezvanos poprípade z Vanosom.
bezvanos je ochotnejší motor čo sa týka výkonu a ochoty točiť vysoké otáčky, avšak spotreba je horšia ako 2.5 s Vanosom.
najlepší je však motor 2.8 (ak nerátame //M motory 3.0 a 3.2) má síce papierovo taký istý výkon ako 2.5 ale má ovela lepší priebeh krútaku a je tam toho krútaku aj viac :wink:
ex:
E46 330CD Mpak
BMW e36 320i coupe //M Paket 18"
 
Tyler
Autor témy
Príspevky: 103
Registrovaný: 10.10.2011
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Ostré vačky 320i

Utorok, 15. Novembra 2011, 18:10

Keď sme pri tých úpravách... ja mám auto na sekvenčnom plyne, tzn. priamy vstrek... takže by nemal byť problém odpojiť hadice a dať nový motor, teoreticky. Z 323i pasuje motor úplne presne a sedí so všetkými dielmi v 320i, či je potrebné ešte niečo meniť? Koľko by stále takáto výmena??
E36 320i coupe
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Ostré vačky 320i

Streda, 16. Novembra 2011, 19:22

dogg - 323 ma vela vyhod, zvecsa nieje vyhonena od mladeho kokota, lebo nebola v jeho merku, na druhu stranu je ten motor orezavany jednou rurou vyfuku a istymi upravami ma ten motor 210-5 koni (chalan svojho casu daval obrazok z brzdy, mal tam 323 s ladenymi zvodvmi, katom a koncom od eisenmannu)

na druhu stranu da sa ist medzimesto za 8 litrov, okrem ineho ma 323 zhodne brzdy s 328, zhodny diff, spojka je diskutabilna, podla nalady boli spojky. dalsia, hoc uchylna vec, 323 a 328 ma rovnake vrtanie a aj piesty, rozdiel je v kluke a ojniciach.


ak budes zhanat motor, kupuj aj s ews, klucom a imobilizerom. btw musis este pozriet aky mas motor 2litre boli 3 druhy, m50, m50tu a m52
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných