jakubb88 napísal:zalozil som snimac a auto bolo trosku klesnute, fukalo asi tak minutu a prestalo, hned ako som zatazil zacalo fukat znova, fukalo asi tak zase minutu, kompresor sa vypol a nabehla chyba
ja mam tiez obdobny problem, a uz som co to otom precital, ale jedno viem urcite.. ak ti dofukuje tak dlho ako pises, je v keli kompresor a treba ho menit. mal by to zvladat za max 10s ked som to mal na diagnostike, tak vypisala nieco v tomto style:
zvyte ochranny limit kompresora. Mechanik my to vysvetlil., tak ze kompresor by to mal dofukovat v mojom pripade 6s a diagnositka ten ces odporuca zdvihnut na 12s a nebude hadzat chyby. Len jeho diagnistika nema take pravomoci.
Bolo by dobre aby si dal dole kryt spod ompresora a trocha to tam popucoval, minimale znova nasadis odpadnutu hadicku od kompresora.
je to ta co prisava vzduch(cierna gumenna)
Odkedy som nasadil hadicku naspet chybu vypisuje len velmi sporadicky, predkoladam ze bol problem v tom ze v mieste kde je kompresor neni moc priestoru odkial by nasavalo vzduch, a preto je tam ta sacia hadica a je vyvedena niekam mimo, a odtial saje vzduch. Ale ked odpadne tak saje vzduch priamo z priestoru kompresora, kde je spina prach bordel a vlhko a nieje tam dostatocny prisun vzduchu a preto moze aj tak dlho dofukovat.
este pridam jeden moj starsi prispevok:
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/09/66/68na jednoduche otazky, jednoduche odpovede...
ako som odsledoval v mojom pripade, auto mi pomaly klesne od vecera do rana, hlavne prava strana, cize klesne nerovnomerne.
Ako pisal niekto na zahranicnom fore, ze ked pomaly unika vzduch z vankusov, budu s najvetsou pravdepodobnostou popraskane hadicky (modra a cervena) niekde pri spoji pri vankusi. Udajne je to na prvych modeloch E61 celkom v pohode pristupne a zavada bezna. Tak predpokladam ze problem bude asi v tom.
:
http://forums.5series.net/topic/77514-t ... ge__st__30
inak odporucam zhodit kryt a pekne to vypucovat, je tam kopec sajrajtu strku atd... hlavne tam casto byva zlomena, pretrhnuta hadica na sanie vzduchu. (ja som mal) a saje vzduch s toho sajratoveho priestoru, a nie ako ma cez hadicu a vzduchovy filter. Ako niekto pisal na inom fore, dopomaha to k likvidacii kopresoru, lebo saje prach spinu a hlavne vlhkost do seba. u mna to vyzeralo uplne rovnako:
http://forums.5series.net/topic/77514-t ... ge__st__90