... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk

Užívateľov profilový obrázok
Becko
Autor témy
Auto: E36 Compact
Kraj: Zahraničie

[E36 318tds Compact] - Malá zmena :)

Piatok, 2. Septembra 2011, 23:36

Členom tohto fóra som už nejaký ten čas , no aj napriek tomu že veľa neprispievam , som tu a chcem Vám predstaviť aj svoje autíčko..Vlastním ho už takmer 1,5 roka.
Je to BMW e36 318 tds , 66 kw / 90 ps , r.v. 1995.
Čo sa týka výbavy , viac menej soc , ale tak máme : Elektrické okná , el.vyhrievané speťáky , Klíma , abs - čo mi chýba je BC a Tempomat , ale v dohladnej dobe by som chcel doplniť aj tieto vymoženosti :)
Compactík som kupil od chalana z BA v "tuningovom" stave , no po kúpe som si len vychutnával to , že mám konečne nejaké poriadnejšie auto ( predtým Uno, Fiesta ) a neriešil som vzhľad - keďže viac menej ani nebolo za čo , pretože som študent a väčšina penazi išla do nafty a nutných nákladov.
Počas obdobia ako ho mám , som vychytával viac menej technický stav a došlo k výmene viacerých vecí , napr. komplet výmena všetkých kladiek , oboch remeňov, repas alternátora (nové uhlíky , ložiská ), repas turba , nový pružný diel výfuku , vyhodenie katalyzátoru :twisted: , tyčky stabíka , striekanie kapoty , predného nárazníka a masky - lebo boli komplet poobijané od kamienkov..
Tu sú nejaké foto Compactíka , tak ako som ho používal doteraz :

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Keďže s autíčkom som bol a aj som plne spokojný , no som človek čo nemá rád stereotyp , tak prišlo na rad rozhodnutie - predaj a kúpa iného , alebo kompletná zmena looku.
Keďže na takýto špás treba aj pár koruniek , rozhodol som sa toto leto menej žurovat a viac pracovať :D - čo prinieslo aj svoje ovocie a ja som sa konečne mohol pustiť do prerábky mojho Compactíka :)