Nedeľa, 31. Júla 2011, 23:09
ked uz sa tu tolko radi, tak nech sa davaju presne info.
e34 525TDS a e34 524TD maju zhodne spojkovu lamelu a dvojhmotovy zotrvak. Pritlacak je rozdielny.
Kedze 2.4TD je M21 a 2.5 TDS je M51, otazkou zostava ci je zhodne rozmiestnenie spojovovacich prvkov motora a prevodovky, lebo pochybujem, ze evolucne rozdielne motory maju rovnake spojkove zvony na prevodovke. Dalej je otazkou, ci pasne kulisa radenia, pretoze dlzka a ulozenie motora a nasledne prevodovky dost vyrazne urcuje polohu pomocneho tiahla radenia, na ktorom drzi radiaca paka. ETK hovori jasne, ze toto radenie je pre tieto motorizacie rozdielne, tzn maju inu dlzku a polohu. M21 a M51 maju iny sklon motora, ked dobre pamatam, takze aj prevodovka je inak naklonena, a tym padom aj radenie je v inom sklone. Dalej kardan a jeho dlzka, velkost hardyny, to treba zmerat prip. zistit. Pedale, stredovy tunel, brzdova nadobka, spojkove vedenie atd atd sa uz dopasovat asi daju.
Tu by bolo vhodne aby sa vyjadril niekto, kto to uz prefesionalne dokazal vymenit.