... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

Paci sa Vam

Hlasovanie ukončené Utorok, 23. Augusta 2011, 20:39

Velmi
22 (69%)
Troska
3 (9%)
Keby bola moja tak hej
4 (13%)
Nie moje je krajsie
3 (9%)
 
Celkom hlasov: 32
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
J.D
Autor témy
Príspevky: 71
Registrovaný: 3.7.2011
Kraj: Zahraničie

[E60 523iM] Black&Yellow

Nedeľa, 24. Júla 2011, 20:26

DSC_0621.JPG



BMW E60 523iM Black&Yellow
Ahojte tak pridávam aj ja par fotiek a príbeh pridám neskor.
Prílohy
DSC_0659.JPG
DSC_0657.JPG
DSC_0656.JPG
DSC_0639.JPG
DSC_0638.JPG
DSC_0637.JPG
DSC_0622.JPG
DSC_0613.JPG
Naposledy upravil/-a J.D v Utorok, 26. Júla 2011, 00:53, upravené celkom 1 krát.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
mys_iak
Príspevky: 3303
Registrovaný: 14.3.2009
Auto: Bmw F31 316d
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: SG, Schweiz

Re: BMW E60 523iM Black&Yellow

Nedeľa, 24. Júla 2011, 21:02

no keby nebol na blbej strane volant tak je dokonale :D
Bmw F31 316dAT
ex: e61 530iA+LPG
e36 320Ci+LPG
e39 530dAT
e46 320dT
e91 320d
 
Užívateľov profilový obrázok
po_e87
Príspevky: 918
Registrovaný: 13.1.2009
Auto: E87 LCI montego blue
Kraj: Prešovský

Re: BMW E60 523iM Black&Yellow

Pondelok, 25. Júla 2011, 08:59

Auticko je krasne, M-packet je ina dimenzia =D> =D> =D> Prepokladam, ze je 2007/140kw. Budes na tom jazdit v UK ? Ako spotreba a vykon.
Obrázok
E82 front M-Paket bumper,Rocker,M-Paket rear bumper glossy black,Wheels 207M,Eibach pro kit
SLOVENSKY VYROBCA eurookien,interierovych a exterierovych dveri http://WWW.DREVOTECH.SK
 
Užívateľov profilový obrázok
spawner
Príspevky: 587
Registrovaný: 24.6.2009
Auto: ziga
Kraj: Košický
Bydlisko: kere

Re: [E60 523i] Black&Yellow

Pondelok, 25. Júla 2011, 16:37

velmi pekne :))) daj foto interieru a vybavu :thumbup:
Nissan GTR
 
Užívateľov profilový obrázok
J.D
Autor témy
Príspevky: 71
Registrovaný: 3.7.2011
Kraj: Zahraničie

Re: [E60 523i] Black&Yellow

Pondelok, 25. Júla 2011, 23:05

Tak s timto autom este moc skusenosti nemam mam ho len kratko ale tak uz som nabehal 1000km.
Vykon postacujuci co chcem to predbehnem.
Automat je celkom zauimavy aj ked sa mi zda ze dost neskoro preraduje vdaka tomu spotreba zatial 10.5 litra priemerna (keby pri pridani plynu radsej podradil bolo by to lepsie). Ked ale auto prepnem na manualne poloautomaticke radenie je to ina basnicka vtedy sa ten vykon skoro zdvojnasoby (Aj ked viem ze to tak neni :-" ). Auto celkom zachovale ma najazdene 90 000km. Vybava tak M paket automat, svetla koza, stresne okno, vsetko v elektrike, palubny pocitac zakladny (v buducnosti sa planuje na nom popracovat :-k ). Runflat pneumatiky 18" disky sportovejsie naladeny podvozok ( som z neho celkom prekvapeny ako to drzi v zakrutach na take taske auto). Jedna vec co stale rozmyslam DTC mat zapnuty alebo pouzivat len v zime? Neviem ci to kompletne vypne stabilizacny sistem.


Fotky interieru pridam este neskor este sa ho snazim troska precistit. Zadne sedacky uz su este predne a potom dake fotky pridam.
Naposledy upravil/-a J.D v Pondelok, 25. Júla 2011, 23:16, upravené celkom 1 krát.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
rebuss
Príspevky: 1006
Registrovaný: 9.12.2010
Auto: Efko
Kraj: Košický

Re: [E60 523i] Black&Yellow

Pondelok, 25. Júla 2011, 23:16

1000 ci 10 000 km ? 1000 som nabehal na mojom prvy den co som ho mal :mrgreen: inak chvaaalim chvalim krasavica :) ako bolo vyssie spomenute e60 + m-paket = dokonalost :thumbup: inak na tej prvej fotke sa mi zda ze mas zadne LCI svetla ale na ten dalej zo zadu vidim klasicke ... zda sa mi to len ?
F11 520d LCI
F20 116d
Ex F11 520d
EX Superb3V|E60|A8|ML|Superb1
V rodinnej garazi:
E71 30d
 
Užívateľov profilový obrázok
J.D
Autor témy
Príspevky: 71
Registrovaný: 3.7.2011
Kraj: Zahraničie

Re: [E60 523i] Black&Yellow

Pondelok, 25. Júla 2011, 23:20

No ja som mal z toho tiez taky pocit ked som ho kupoval ale su to klasicke modelovy rok 2004-2006. Zatial len 1000km a mam ani nie 7 dni. Planujem trosku pojazdit najblizsich dnoch teraz na to nebol cas. Este predavam moje stare auto tak som sa venoval tomu.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Utorok, 26. Júla 2011, 06:57

pekny cukrik, nechcem ta sklamat ale ta spotreba moc dole nepojde :lol: ale tak stym si snad pocital...
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
J.D
Autor témy
Príspevky: 71
Registrovaný: 3.7.2011
Kraj: Zahraničie

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Sobota, 10. Marca 2012, 06:43

No tak idem popridávať nejaké ďalšie info.
Keďže už mám auto 7 mesiacou.

Neviem čím mám začať kedže s autom som zažil vela dobrého a aj zlého.

Začnem tím dobrím auto je to super konfortné pre osobu 2 metre vysokú.
Takže už v aute netrpím :-)
Výkon postačujúci predbehnem čo chcem a zvuk motora je úžasný. Ked to
Dostanem do otáčok tak mi to pripadá že to nasaje aj ludí popri ceste. No a výfuk
tú kulisu úplne doplní. Dá sa povedať že som si na automat úplne zvikol ten
tiptronik prepínam len vtedy keď si chcem vypočuť ten orchester v plnom zvuku.
No samozrejme že sa to odzrkadluje na spotrebe. Priemernú mám stále 10,5. Najvyšiu
som mal 12,6 to som ale jazdil dosť po meste. Toto auto neni robené do mesta. Tak
ale povecme si ktorý 6 valec je? Ďialnica je ale zasa o niečom inom dá sa spravyť aj 8,5.
Len to už treba s plinom opatrnejšie. No vydržal som to asi iba raz :-)
V tomto aute sa to proste nedá.

No hádam pridám aj pár negatývnych vecí.
Začnem asi audiosústavou velký problé zohnať niekoho za normánu cenu, čo by nakódoval mp3
alebo pridal iPod kábel do auta na tejto strane sveta.
Riešenie prešiel som na origínál CD ( hrá to ale slušne) a FM tranzmiter kúpil som kvalitnejšiu značku hrá to celkom normálne.
Ďalšia vec čo ma dosť prekvapuje je spotreba oleja 1500km 1liter oleja WTF?
S tím boli súvisiace aj nákladi na opravu pretesnenie motora výmena termostatu výmena chladiacej zmesi a auto 5 dní v servise. Asi sa pítaťe prečo tak dlho no bmw inžiniery sa rozhodli vyrobyť matice z horčíka. 3 sa pri povolovaní zlomili a bolo potrebné ich dostať von. Jasné bolo to aj preto že auto som doniesol do servisu vo štvrtok. Cez výkend nepracujú. No ale ja som pracoval a taxík na výkend 150€.
No jediná pozitívna vec bola že mám poistku na auto ktorá pokrila servis.
No výsledok ten istý spotreba oleja 1500km 1liter (e60 motor 523i )
No to nebol jediný problém čo som mal s motorom. No za túto dalšiu poruchu možem vyniť servis majitela bazáru. Stalo sa to takto:
Jedného krásneho dňa sme sa vybrali na výlet národného parku asi tak 400km prevažne kopcovitého terénu popri atlantiku prímorskými cestička. Úplne ideálna cesta na športovejšiu jazdu.
Vtedy som mal auto už mesiac a zdalo sa mi že je v poriadku tak som si tú jazdu nehladiec na ukazovatel palivomeru celkom užíval. Po polovici celodennej jazdy bol čas na návrat domov. Keď tu v jednej pravotočivej zákrute asi na 3/4 plinu v jemnom driftíku sa mi zazdalo že mi niečo prebliklo na tachometry. Hovorím si v duch to bol tracking control asi už som ho tam párkrát dneská mojím periférnym vyďením zazrel. No kým som stihol sklopiť zrak na prístrojovku už tam nič nebolo. Keď tu zrazu ďalšia zákruta a to oranžové čudo čo vyzerá ako motor alebo prevodovka zostalo svietiť na oranžovo a výkon motora sa zrazu začal strácať. Tak som to hned na najbližšom odpočívadle zaparkoval. Vipnem klúč počkám chvílku naštartujem a ono to zmizlo. Tak si vravím so synovcom to asi len nejaká somaryna. No ale už som sa rozbehol opatrnejšie a prešiel som asi ďalšie try serpentíny a kontrolka zasa zasvietil. No tentoraz už nezhasla. Keď sme sa začali zamíšlať čo to mǒže byt synovec začal rozprávať že raz stretol známeho na benzínke a že on mal takí istý problém a že tieš nevedel čo to je a odfrčal na tom aute a od vtedy ho už nevydel ani telefón mu už nezdvíha. Tak som si pomyslel že keď pojdem na tom aute ďalej že dopadneme rovnako. Rýchlo som začal googliť čo tá kontrolka znamená no všetky odpovede boli všeobecne a mohlo to byť čokolvek ohladom motora.
Tak som začal volať asitenčé služby no odpoveď bola že prídu po mňa až ráno a že bez diagnostyky to nebú mocť spravyť priamo na ceste. No keďže som sa nachádzal tak 10km od najbližieho mesta a ono sa začalo už aj stmievať. Rozhodol som to rysknúť a vybral som sa 50km rýchlosťou na cestu. Po piatich kilometroch to už bolo aj počut že motor ide na 4 valce a ten zvuk bol dosť zauímavý ako tratktor.
No došiel som na parkovisko v strede mesta kde som sa rozhodol zostať stáť a počkať na odťahovku.
Nočný spánok v aute nebudem opisovať radšej preskočím k rannej odťahovke. Bolo už okolo 10 hod a šofér ma už konečne našiel medzi autami a hovorý tak to naštartuj a potiahni to k ceste. No keď som mu povedal že to auto dovolí naštarovať iba opravárovi tak pochopil že su musíme vyhrnuť rukávy. Naložili sme to za pomoci pozerajúcich okoloidúcich ludí. A odfrčali šme od ťial ako chudáci v gabíne odťahovky s autom na korbe. Šofér sa pousmial a vravel že takéto typi aut moc nevozí že to musí byť niečo velmi vážne ked svieti ta kontrolka. Už som si v duchu hovoril že si rovno mǒžem kúpiť iné auto.
No každopádne sme dorazili do BMW servisu kde nás už technik čakal a hneď sa do toho pustil.
Tak už sme čakali tú správu že prečo som pokračoval v jazde keď sa rozvietila kontrolka že na tento prípad tá poistka nebude platiť ( poistka na mobilitu). Technik prišiel vyložil mi dve sviečky na stol a a4 papier s cenoukou 480€ a začal vysvetlovať. Sviečky v motore nie su správny typ ako pozmaduje výrobca. Tie čo som tam mal boli o 2,5 cm menšie ako tie čo tam mali byť. Takže v piestoch ostávalo palivo a to časom zničilo vstrekovače ktoré treba vymeniť plus sviečky robota atď. Cena by bola aj vyžšia len nemal viac vstrekovačou na sklade tak že vymení iba ten čo vyhadzuje chybu. Ako náhle vymenil tie sviečky auto chytilo druhý dich ako by som sedel v úplne inom aute. Proste po tej strávenej noci v aute to bola nádherná hudbička mre moje uši.
No a tak dopadol jeden z výletov čo som si spravil na tomto aute.

Pokračovanie nabudúce.
Obrázok
 
HAZARD
Príspevky: 2395
Registrovaný: 11.2.2009
Auto: stare
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: SiCilia

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Sobota, 10. Marca 2012, 08:37

no pekne takyto vzlet urcite potesi...ako to na koniec cele dopadlo?povymienalo sa vsetko a funguje ako ma?
However good or bad a situation is, it will change...
SOLD 328i coupe
RIP 323i coupe
 
danko2002
Príspevky: 110
Registrovaný: 13.7.2011
Auto: BMW 530D
Kraj: Bratislavský

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Sobota, 10. Marca 2012, 11:31

J.D napísal:
No tak idem popridávať nejaké ďalšie info.
Keďže už mám auto 7 mesiacou.

Neviem čím mám začať kedže s autom som zažil vela dobrého a aj zlého.

Začnem tím dobrím auto je to super konfortné pre osobu 2 metre vysokú.
Takže už v aute netrpím :-)
Výkon postačujúci predbehnem čo chcem a zvuk motora je úžasný. Ked to
Dostanem do otáčok tak mi to pripadá že to nasaje aj ludí popri ceste. No a výfuk
tú kulisu úplne doplní. Dá sa povedať že som si na automat úplne zvikol ten
tiptronik prepínam len vtedy keď si chcem vypočuť ten orchester v plnom zvuku.
No samozrejme že sa to odzrkadluje na spotrebe. Priemernú mám stále 10,5. Najvyšiu
som mal 12,6 to som ale jazdil dosť po meste. Toto auto neni robené do mesta. Tak
ale povecme si ktorý 6 valec je? Ďialnica je ale zasa o niečom inom dá sa spravyť aj 8,5.
Len to už treba s plinom opatrnejšie. No vydržal som to asi iba raz :-)
V tomto aute sa to proste nedá.

No hádam pridám aj pár negatývnych vecí.
Začnem asi audiosústavou velký problé zohnať niekoho za normánu cenu, čo by nakódoval mp3
alebo pridal iPod kábel do auta na tejto strane sveta.
Riešenie prešiel som na origínál CD ( hrá to ale slušne) a FM tranzmiter kúpil som kvalitnejšiu značku hrá to celkom normálne.
Ďalšia vec čo ma dosť prekvapuje je spotreba oleja 1500km 1liter oleja WTF?
S tím boli súvisiace aj nákladi na opravu pretesnenie motora výmena termostatu výmena chladiacej zmesi a auto 5 dní v servise. Asi sa pítaťe prečo tak dlho no bmw inžiniery sa rozhodli vyrobyť matice z horčíka. 3 sa pri povolovaní zlomili a bolo potrebné ich dostať von. Jasné bolo to aj preto že auto som doniesol do servisu vo štvrtok. Cez výkend nepracujú. No ale ja som pracoval a taxík na výkend 150€.
No jediná pozitívna vec bola že mám poistku na auto ktorá pokrila servis.
No výsledok ten istý spotreba oleja 1500km 1liter (e60 motor 523i )
No to nebol jediný problém čo som mal s motorom. No za túto dalšiu poruchu možem vyniť servis majitela bazáru. Stalo sa to takto:
Jedného krásneho dňa sme sa vybrali na výlet národného parku asi tak 400km prevažne kopcovitého terénu popri atlantiku prímorskými cestička. Úplne ideálna cesta na športovejšiu jazdu.
Vtedy som mal auto už mesiac a zdalo sa mi že je v poriadku tak som si tú jazdu nehladiec na ukazovatel palivomeru celkom užíval. Po polovici celodennej jazdy bol čas na návrat domov. Keď tu v jednej pravotočivej zákrute asi na 3/4 plinu v jemnom driftíku sa mi zazdalo že mi niečo prebliklo na tachometry. Hovorím si v duch to bol tracking control asi už som ho tam párkrát dneská mojím periférnym vyďením zazrel. No kým som stihol sklopiť zrak na prístrojovku už tam nič nebolo. Keď tu zrazu ďalšia zákruta a to oranžové čudo čo vyzerá ako motor alebo prevodovka zostalo svietiť na oranžovo a výkon motora sa zrazu začal strácať. Tak som to hned na najbližšom odpočívadle zaparkoval. Vipnem klúč počkám chvílku naštartujem a ono to zmizlo. Tak si vravím so synovcom to asi len nejaká somaryna. No ale už som sa rozbehol opatrnejšie a prešiel som asi ďalšie try serpentíny a kontrolka zasa zasvietil. No tentoraz už nezhasla. Keď sme sa začali zamíšlať čo to mǒže byt synovec začal rozprávať že raz stretol známeho na benzínke a že on mal takí istý problém a že tieš nevedel čo to je a odfrčal na tom aute a od vtedy ho už nevydel ani telefón mu už nezdvíha. Tak som si pomyslel že keď pojdem na tom aute ďalej že dopadneme rovnako. Rýchlo som začal googliť čo tá kontrolka znamená no všetky odpovede boli všeobecne a mohlo to byť čokolvek ohladom motora.
Tak som začal volať asitenčé služby no odpoveď bola že prídu po mňa až ráno a že bez diagnostyky to nebú mocť spravyť priamo na ceste. No keďže som sa nachádzal tak 10km od najbližieho mesta a ono sa začalo už aj stmievať. Rozhodol som to rysknúť a vybral som sa 50km rýchlosťou na cestu. Po piatich kilometroch to už bolo aj počut že motor ide na 4 valce a ten zvuk bol dosť zauímavý ako tratktor.
No došiel som na parkovisko v strede mesta kde som sa rozhodol zostať stáť a počkať na odťahovku.
Nočný spánok v aute nebudem opisovať radšej preskočím k rannej odťahovke. Bolo už okolo 10 hod a šofér ma už konečne našiel medzi autami a hovorý tak to naštartuj a potiahni to k ceste. No keď som mu povedal že to auto dovolí naštarovať iba opravárovi tak pochopil že su musíme vyhrnuť rukávy. Naložili sme to za pomoci pozerajúcich okoloidúcich ludí. A odfrčali šme od ťial ako chudáci v gabíne odťahovky s autom na korbe. Šofér sa pousmial a vravel že takéto typi aut moc nevozí že to musí byť niečo velmi vážne ked svieti ta kontrolka. Už som si v duchu hovoril že si rovno mǒžem kúpiť iné auto.
No každopádne sme dorazili do BMW servisu kde nás už technik čakal a hneď sa do toho pustil.
Tak už sme čakali tú správu že prečo som pokračoval v jazde keď sa rozvietila kontrolka že na tento prípad tá poistka nebude platiť ( poistka na mobilitu). Technik prišiel vyložil mi dve sviečky na stol a a4 papier s cenoukou 480€ a začal vysvetlovať. Sviečky v motore nie su správny typ ako pozmaduje výrobca. Tie čo som tam mal boli o 2,5 cm menšie ako tie čo tam mali byť. Takže v piestoch ostávalo palivo a to časom zničilo vstrekovače ktoré treba vymeniť plus sviečky robota atď. Cena by bola aj vyžšia len nemal viac vstrekovačou na sklade tak že vymení iba ten čo vyhadzuje chybu. Ako náhle vymenil tie sviečky auto chytilo druhý dich ako by som sedel v úplne inom aute. Proste po tej strávenej noci v aute to bola nádherná hudbička mre moje uši.
No a tak dopadol jeden z výletov čo som si spravil na tomto aute.

Pokračovanie nabudúce.





Pekne napisane,tvoj pribeh som tak cital,ze som ani nevnimal :D
Zaujimavy specificky problem,hadam je uz vsetko v poriadku a s autom uz nebudes mat taketo problemy.
Mozes byt rad,ze to este dopadlo ako to dopadlo.... :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Sobota, 10. Marca 2012, 11:56

m54 motor, nemozes cakat nizku spotrebu oleja, jedna z mosti je pretesnit vanos a samozrejme ist na nizsie otacky. mimochodom nedymi ti to na modro?
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
J.D
Autor témy
Príspevky: 71
Registrovaný: 3.7.2011
Kraj: Zahraničie

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Sobota, 10. Marca 2012, 16:30

jararak napísal:
m54 motor, nemozes cakat nizku spotrebu oleja, jedna z mosti je pretesnit vanos a samozrejme ist na nizsie otacky. mimochodom nedymi ti to na modro?


No veru nedimí z toho som najviac prekvapený.
Pred tím mi v jednej časti kvapkal olej ale to som dal pretesnit.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Sobota, 10. Marca 2012, 17:35

ako mas motor, skus sahnut dozadu u teba k vodicovi, ci nebudes mat ruku od oleja, popripade skus vybrat von sviecky ci nesu od oleja, jedno aj druhe by bolo od zleho tesnenia ventildekla, potom je moznost ze tecie cez vanu, mozno aj vypustaci srub, no alebo potom cez vanos - taka tlakova hadica ako pozeras z predu tak hned prva zpredu, 2. najvyssie. alebo taka plastova - odvetranie kluky, to su vsetky stavy odkial moze tiect olej ak ho nespaluje
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
J.D
Autor témy
Príspevky: 71
Registrovaný: 3.7.2011
Kraj: Zahraničie

Re: [E60 523iM] Black&Yellow

Streda, 14. Marca 2012, 12:38

Mám tu pre vás pár fotiek. :smile:
Prílohy
DSC_0043.JPG
DSC_0064 bez SPZ.jpg
DSC_0060 bez SPZ.jpg
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných