... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
stupel napísal:ja som nikdy nepoužíval prísadu do paliva ved aj načo? ked kupuješ na velkých pumpách značkové palivo tak asi ani netreba.
stupel napísal:Shell vraj navyše pridáva niečo do paliva. Dokonca som bol upozornený v servise že ak pravidelne tankujem Sell power tak treba maniť palivový filter aj častejšie vraj sa skorej ucpe tak neviem čo je na tom pravdy ?
franzkiller napísal:co sa tyka nafty a shell, ono to nie je take jednoduche ze aha drahsia nafta tak bude aj lepsia. mam k dispozicii rozbory par naft, nemozem ich kompletne posunut dalej, ale zhrniem sem ich vysledky: shell v-power dopadla horsie ako obycajna shell nafta, komentar k rozboru bol asi taky ze ta nafta sa tankuje menej casto, a tak sa casom degraduje. najlepsie tam dopadla obycajna shell nafta s pridanym vifom, pekne bolo vidiet ako sa niektore tie hodnoty upravili. myslim ze nejaky vycuc z tych rozborov by som tu mohol dat ak by bol zaujem, len porovnanie niektorych hodnot.
cize asi tolko k tym "premiovym" palivam na slovensku... aj ked niekde kde sa tankuju casto mozu mat parametre ako deklarovane. kazdopadne najlepsie ak mate overenu pumpu/pumpy kde tankujete dlhsie bez problemov, alebo frekventovane pumpy solidnejsich znaciek.
ViktorDDD napísal:problémom v tomto prípade mohol byť už starý palivový filter, možno sa vďaka VIF-u trochu prečistil systém a špina skončila vo filtri ktorý už bol aj tak plný bordelu a totálne sa upchal