... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
Na závody to drahý není, otázka jak profi to chceš dělat. Můžeš si klidně na každý závod brát novou sadu gum, destiček atd. Ale jinak roční poplatek 300 EUR + 300 EUR za závodní víkend. Další náklady jsou benzín, ubytování, strava atd. tedy když nebouráš
325 coupé se dá sehnat tak kolem +/- 2000 Euro, úpravy zhruba 2x tolik, také záleží jaké díly použiješ, dále kolem 30-40t za oblečení schválené pro Fia závody, něco za závodní licenci a roční příspěvek Autoklubu ČR, vlek a auto na tahání E30ky pokud si nebudeš půjčovat. Dále si klidně můžeš platit mechaniky atd. Dá se to udělat za pár 100t nebo také přes hodně mega.![]()
A nebo si můžeš od pořadatelů pronajmout jejich auta a o nic se nestarat - full serviceNebo si ho můžeš nechat od nich postavit, tuším že za to chtějí 15.000 EUR.
BMW 325 Challenge je závodní série na způsob WTCC. Za sezonu je cca 8-9 závodů, závodní víkend se skládá z 30 min. trénik, 30 min. kvalifikace a 2x 10 kol závod. Někdy bývá i warm-up.
Je to rozděleno do dvou kategorií - A a N. Nka musí používat sériové díly E30, žádné zvýšení výkonu, turba atd. Hmotnost musí být min. 1050 kg s řidičem. Po vizuální stránce auto také musí vypadat jak série, žádné šílené spoilery nebo křídla. Ve třídě A se může už ladit motor, takže převrtání na 2,7 a výkon cca 250 koní, ale to už stojí nějaký peníz.
Jsou to klasické závody, jízdy veřejnosti nebo KSA se s tím nedá srovnávat, tam si max. můžeš měřit čas a jezdit čistou stopu. Ale takový adrenalin a nervozita např. před či při startu to nenahradínemluvě o předjíždění či bránění pozice. Start je letmí, ale i tak o bourání není nouze
sám jsem se jedné drobné zúčastnil
Loni jsem jezdil skupinu N, mám tam pouze kit přímého sání a speciální Remus výfuk pro tento seriál. Motor je z 89 a neměl generálku, takže výkon je pouhých 161 koní, váhu mám také trošku větší jelikož je to 4-dvéřko - 1.170 kg i se mnou :-) Takže je co schazovat.