včera jsem stravil příjemný den v této bestii. G-Power Hurricane RR, ještě silnější než verze RS takže pod kapotou najdete dva brutalni kompresory a výkon 800 koní. Z o-200 za 9 vterin a na 300 za 20 a verte ze se skoro zatmiva pred ocima. Spotreba takto prekopane M5 je o litr vyssi nez seriova M5, ktera absolutne nejede ve srovnani. Takže 18 litrů, když se dělali donuts a drifty tak cca 20l - G Power jsou naprosti bohove. Vse si delaji sami od navrhu az po konecnou montaz, zadne nakoupim, namontuju a prodam. Vse rucni vyroba a do posledniho detailu navrhnuta technologie. Ani 800 koní u M5 Hurricane nijak neomezuje zivotnost motoru a stále máte záruku BMW protoze G-power pouziva hlavni motorove casti jako OEM. Hurricane ac se to nezda muzete pouzivat klidne jako daily auto, je divoke ale az od urcite hodnoty a ma dokonalou reakci na plyn takze se nebudete tocit v silenych hodinach. Kompressory jsou naladene tak aby na volnobeh nefungovaly, zapnou se asi v 1.000 rpm a zatahnou kolem 2.000 takze s tim jde sprehledem jezdit ve meste aniz byste v kolone nabrali vsechny pred vami. Jizdne je to jen trosku tvrdsi M5, podvozek je OEM, ma to jen poradne brzdy no a ten zatah to je nepopsatelne. Test najdete pristi tyden na famousbmw.cz vcetne dost divokeho videa, protoze kdyz uz sme se stali jednim z mala medii na planete kdo meli tu cest tak to nebudeme setrit















