Kedze si niektori pani z fora dokazu svoju technicku nekompetentnost a neovladanie zakladov ZS fyziky dokazu kompenzovat len pisanim hanlivych sukromnych sprav,
rozhodol som sa o problematike nabijania klucov v poslednych generaciach napisat viac.
1) Aky zmysel by malo indukcne nabijanie pri bezklucovom ovladani auta? Z hladiska uzivatelskeho komfortu by bol bezklucovy system, kde clovek musi vlozit niekam kluc, aby sa dobil,
uplne scestny. Vy by ste si za to zaplatili? Ja nie
2) Kazdy, kto otvori kluc ( tzv. key fob ) od auta, ktore ma komfortny pristup, tam uvidi alkalicku bateriu. Tato bateria sa NEMA nabijat. Ak by som navrhoval system s nabijatelnou bateriou, su dnes daleko lepsie volby ( Ni-Cd, Ni-Mh, pri BMW trebars aj LiPo )
3) kto v tom stale nevidi logiku, tu je vynatok textu priamo od BMW
"The ID transmitter for Comfort Access has a battery, representing the externally identifiable
difference compared to the remote control which features an integrated rechargeable
battery. The service life of the battery in the ID transmitter is about 2 years."
Pre ludi, ktori nehovoria anglicky, som si dovolil preklad:
"ID vysielac komfortneho pristupu ma bateriu, ktora jednoznacne na pohlad rozlisi takyto vysielac od bezneho dialkoveho ovladania, ktory ma nabijatelnu bateriu.
Servisny interval baterie v ID vysielaci su priblizne 2 roky"
Zdroj citacie:
http://www.bmwmotorsports.org/pdf/e70/0 ... Access.pdf( popis komfortneho systemu E70 )
Dalsie linky o tejto teme na internete:
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=346856http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=120888http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=326099Snad to uz vsetci teraz pochopia.
Pekny den,
Stano Ruzani